Gå til innhold

Nå i høst, hva kler du deg i når du skal pynte deg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da til privat bruk, når du skal pynte deg litt. Skjørt/kjole/bukse? Topp/bluse/genser? Hvordan dresser du antrekket til å se pent ut? Hvilke ytterklær og sko til?

Anonymkode: eb0a1...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar på en fin kjole eller et fint skjørt, tar en fin ullgenser over om det er ekstra kaldt på kvelden. Bruker skoletter eller sorte pumps, og så har jeg en kåpe som passer til alt. 

Anonymkode: 1c904...c16

Skrevet

Blir som regel skinny jeans, en fin ullgenser som enten er tettsittende eller chunky (spørs litt hva jeg går for og temperatur), ankelstøvletter med liten hæl, en åpen halvlang kåpe i ull, litt smykker. Ellers legger jeg litt tid i sminken og til å krølle myke krøller i endene av håret. 

Anonymkode: 4e9f4...ffd

• Liker 2
Skrevet

Gjerne kjole eller skjørt med en cardigan/blazer over og litt tykkere strømpebukse om det er kaldt. Eventuelt sorte skinny jeans, fin topp og en blazer.

Kommer litt an på hva jeg skal og hvor kaldt det er. Stort sett er man mest inne og da er det yttertøyet som er mest viktig at er varmt.

Jeg er glad i ankelstøvletter og bruker enten en kåpe eller sort regnkåpe siden jeg bor på Vestlandet :)

Skrevet
På 30.9.2020 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Hvilke ytterklær og sko til?

Anonymkode: eb0a1...6bc

Jeg bruker alltid gode sko. Er blitt for gammel til å bry meg om sånt, for meg er det viktigste å ikke risikere å ramle eller å ødelegge føttene i dårlige sko. Høyhælte sko i høst- og vintervær er for ungdommer som ikke vet bedre. Vi voksne vet bedre. Bruk ordentlige sko, og ta heller med skopose med innesko. 

Anonymkode: 13da3...f05

• Liker 4
Skrevet
On 9/30/2020 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Blir som regel skinny jeans, en fin ullgenser som enten er tettsittende eller chunky (spørs litt hva jeg går for og temperatur), ankelstøvletter med liten hæl, en åpen halvlang kåpe i ull, litt smykker. Ellers legger jeg litt tid i sminken og til å krølle myke krøller i endene av håret. 

Anonymkode: 4e9f4...ffd

Hørtes fint ut🙂

Anonymkode: bdd02...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...