Maleficenta Skrevet 30. september 2020 #41 Skrevet 30. september 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: I og med at han ikke våkner/står opp når du vekker han, så hadde jeg sagt nei til å vekke han igjen. Han er voksen mann og får dermed ta eget ansvar når han ikke evner å komme seg opp med en menneskelig vekkerklokke. Jeg hadde også gått mer drastisk til verk de forrige gangene. Vann, rive av dyne om han var i sengen, spiller høy musikk, kjefta han huden full osv osv. Vil han ikke, da skal han opp! Anonymkode: 4893c...b5b Det verste med slike menn er at om de er alene hjemme så klarer de å stå opp selv. Da vet de at det ikke er noen som vekker de 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #42 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: . Da blir den stående å ringe til han våkner og slår den av. Anonymkode: 496ee...560 Ja? Er ikke dét poenget med vekkerklokken? Anonymkode: aecdc...e34 4
Hr. Aktiv Skrevet 30. september 2020 #43 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sier jeg må vekke han til det og det klokkeslettet, jeg vekker han, og jeg må fortsette slik helt til han står opp. Lengste jeg har brukt er to timer!! Er det flere her inne som har det sånn?? Jeg kjenner dette begynner å irritere meg grønn! Nå isted skulle han bare sove et kvarter, så da måtte jeg vekke han. Det er nå 1,5 time siden. Jeg sa til og med at jeg får deg ikke opp av sengen lell om et kvarter, men joooda, måtte bare vekke han fikk jeg beskjed om. Åååh jeg blir så lei😞 Anonymkode: 496ee...560 Jeg vekker en gang. Voksne folk klarer resten selv. Sovner han av så får det stå for hans regning. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #44 Skrevet 30. september 2020 Jeg vekker til avtalt klokkeslett. Står han ikke opp, så vekker jeg ikke flere ganger. Anonymkode: 8b3e5...f64 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #45 Skrevet 30. september 2020 Vann. Anonymkode: 96529...c21 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #46 Skrevet 30. september 2020 Jeg forstår faktisk ikke hva som er problemet. Hvorfor vekker du han ikke bare én gang, og så får han bestemme selv om han skal stå opp eller slumre videre? Blir så lei av kvinnfolk som aktivt inntar en slik "sur mor"-rolle ovenfor kjærestene sine, og så blir dere sure over et valg dere selv har tatt. Fy faen, blir irritert ass. Anonymkode: d3258...2a1 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #47 Skrevet 30. september 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ja? Er ikke dét poenget med vekkerklokken? Anonymkode: aecdc...e34 Selvfølgelig. Klarer du ikke lese mellom linjene? Det er et mareritt å sitte å høre på, når han ikke våkner og slår den av når han skal. Slik er det på morningene også, det slumres i 40 min før han står opp. Anonymkode: 496ee...560
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #48 Skrevet 30. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg forstår faktisk ikke hva som er problemet. Hvorfor vekker du han ikke bare én gang, og så får han bestemme selv om han skal stå opp eller slumre videre? Blir så lei av kvinnfolk som aktivt inntar en slik "sur mor"-rolle ovenfor kjærestene sine, og så blir dere sure over et valg dere selv har tatt. Fy faen, blir irritert ass. Anonymkode: d3258...2a1 Men huff, sitter du på KG og irriterer deg du da 😊 da foreslår jeg du finner på noe annet "ass". Anonymkode: 496ee...560 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #49 Skrevet 30. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men huff, sitter du på KG og irriterer deg du da 😊 da foreslår jeg du finner på noe annet "ass". Anonymkode: 496ee...560 Okei, men hvorfor vekker du han ikke bare én gang, og så får han bestemme selv om han skal stå opp eller slumre videre? Anonymkode: d3258...2a1 4
Maleficenta Skrevet 30. september 2020 #50 Skrevet 30. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår faktisk ikke hva som er problemet. Hvorfor vekker du han ikke bare én gang, og så får han bestemme selv om han skal stå opp eller slumre videre? Blir så lei av kvinnfolk som aktivt inntar en slik "sur mor"-rolle ovenfor kjærestene sine, og så blir dere sure over et valg dere selv har tatt. Fy faen, blir irritert ass. Anonymkode: d3258...2a1 Det er jo fordi de ber en vekke de for så å bli furten og hvorfor vekte du meg ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #51 Skrevet 30. september 2020 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Det er jo fordi de ber en vekke de for så å bli furten og hvorfor vekte du meg ikke? Er det der et spørsmål eller et utsagn? Uansett, da sier man "jeg vekket deg jo, hvorfor sto du ikke opp?" Husk det jenter, året er 2020. Kjæresten din er ikke sjefen din, han har ikke rett til å bli sur for at du ikke utfører hans urimelige ordre. Anonymkode: d3258...2a1 15
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #52 Skrevet 30. september 2020 Jeg må også vekkes på morgenen, sliter med søvnen.. ellers må jeg ha høy vekkeklokke på. Samboer velger å vekke meg. Men han bruker ikke to timer da, jeg står jo opp når han dulter i meg 😂 Anonymkode: 8785e...f83
Maleficenta Skrevet 30. september 2020 #53 Skrevet 30. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det der et spørsmål eller et utsagn? Uansett, da sier man "jeg vekket deg jo, hvorfor sto du ikke opp?" Husk det jenter, året er 2020. Kjæresten din er ikke sjefen din, han har ikke rett til å bli sur for at du ikke utfører hans urimelige ordre. Anonymkode: d3258...2a1 Et utsagn
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #54 Skrevet 30. september 2020 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Et utsagn Okei, ble litt usikker? Når det ikke er et spørmål er det vanlig at man sløyfer spørsmålstegnet? Anonymkode: d3258...2a1 1
Anciol Skrevet 30. september 2020 #55 Skrevet 30. september 2020 Hårvoks:) eller epilator!! på leggen da får du han fort opp! 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #56 Skrevet 30. september 2020 Eksen min var slik. Vanskelig å vekke, humørsyk og grinete til langt på dag om hun ble vekt. Glemmer ikke en gang vi var på hytta til foreldrene hennes og hun ble så forbannet for at jeg hadde prøvd å vekke henne på formiddagen at hun sov til 18 den dagen og tordnet resten av ferien. Hun var nesten 30 år da......og foreldrene var pinlig berørt for å si det mildt. Det tok meg noen år, men glad jeg kom ut av det forholdet der. Anonymkode: 03069...f57 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #57 Skrevet 30. september 2020 Samboeren er slik. Sover seg gjennom en verdenskrig. Vi ble enig om å filleriste han, det er det eneste som funker🤪 Han våknet også relativt raskt da jeg sa at akvariumet hans lekker, men det funket bare et par ganger😂 Anonymkode: ea136...335 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #58 Skrevet 30. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min var slik. Vanskelig å vekke, humørsyk og grinete til langt på dag om hun ble vekt. Glemmer ikke en gang vi var på hytta til foreldrene hennes og hun ble så forbannet for at jeg hadde prøvd å vekke henne på formiddagen at hun sov til 18 den dagen og tordnet resten av ferien. Hun var nesten 30 år da......og foreldrene var pinlig berørt for å si det mildt. Det tok meg noen år, men glad jeg kom ut av det forholdet der. Anonymkode: 03069...f57 Toppen av umodenhet! Anonymkode: c2be3...99e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #59 Skrevet 30. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øh, ja, sånn min fungerer også. Bingo😆😂 Anonymkode: 1a8ad...3e8 Regner med at hun mener at klokka ringer i ett sett i flere timer, til han tilfeldigvis våkner av seg selv og skrur den av. Anonymkode: 20eda...10b 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #60 Skrevet 30. september 2020 Jeg tror det er noe galt ved sånne folk. De må jo ha en underliggende sykdom, en infeksjon kroppen strever med som ikke merkes ellers eller annet alvorlig. Min samboer er B-menneske og kan være sinnssykt vrien, men når alarmen har slumret i 1-2 timer, så står han faktisk opp. Jeg sover som en stein gjennom hans vekkerklokke (er så vant til den antar jeg), men jeg våkner alltid til min egen. Jeg kan vekke ham en gang, men jeg gidder ikke flere. Jeg har også barn jeg kan sende opp, gjett om de hopper på ham, trykker ham på hodet og nærmest knekker ryggen hans, og de roper og hoier så det rister i veggene, skal man tro ham selv. De synes det er veldig artig å vekke ham. Jeg fniser godt der jeg sitter med kaffekoppen trygt nede i stua 🙈 men da blir han skikkelig sur på meg. Jeg innser at min mann er treg, men innafor når jeg leser her. Lykke til! Anonymkode: cd1a7...3e3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå