Gå til innhold

Kan bruke timesvis på å vekke samboeren! Nå er jeg lei!!

Anbefalte innlegg

Han sier jeg må vekke han til det og det klokkeslettet, jeg vekker han, og jeg må fortsette slik helt til han står opp. Lengste jeg har brukt er to timer!! 
Er det flere her inne som har det sånn?? Jeg kjenner dette begynner å irritere meg grønn! 
Nå isted skulle han bare sove et kvarter, så da måtte jeg vekke han. Det er nå 1,5 time siden. Jeg sa til og med at jeg får deg ikke opp av sengen lell om et kvarter, men joooda, måtte bare vekke han fikk jeg beskjed om. Åååh jeg blir så lei😞

Anonymkode: 496ee...560

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har hørt rykter om at det selges vekkerklokker til private hjem. Dere kan jo sjekke det ut. 

Anonymkode: 4ac88...2c9

Han har vekkerklokke, men han våkner ikke av den. Da blir den stående å ringe til han våkner og slår den av. 

• Liker 3
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har vekkerklokke, men han våkner ikke av den. Da blir den stående å ringe til han våkner og slår den av. 

Da har han for dårlig klokke. 

Anonymkode: 4ac88...2c9

• Liker 11

Annonse

Ex'en min var slik. Om morgenen slumra han alarmen 100 ganger. Jeg jobber turnus og hadde ofte fri når han skulle på jobb, og jeg våkna jo så klart av alt rabalderet. Han forsto ikke hvorfor jeg ble sur. 

Forholdet vårt var ikke liv laga til slutt, faen han er en voksen mann og og ikke en drittunge. Sett ned foten, dropp å vekke han. Jeg sluttet å vekke ex'en til slutt (tok evigheter å vekke han også), og da ble han så klart sur. Jammen for faen i helvete din idiot jeg orker ikke stå å brøle og skrike i en time? "Ja men så stryk på meg og vær kjærlig" ja for DA VÅKNER DU!!!!??! NEI! 

Anonymkode: 775bb...faf

• Liker 44
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier jeg må vekke han til det og det klokkeslettet, jeg vekker han, og jeg må fortsette slik helt til han står opp. Lengste jeg har brukt er to timer!! 
Er det flere her inne som har det sånn?? Jeg kjenner dette begynner å irritere meg grønn! 
Nå isted skulle han bare sove et kvarter, så da måtte jeg vekke han. Det er nå 1,5 time siden. Jeg sa til og med at jeg får deg ikke opp av sengen lell om et kvarter, men joooda, måtte bare vekke han fikk jeg beskjed om. Åååh jeg blir så lei😞

Jeg hadde det også slikt, om vi skulle noe tidlig i helgene eks, så brukte jeg opp all min energi på å få han opp.

etter 1-2 timer var jeg utslitt og forbanna! 
det endret seg den dagen jeg sluttet å mase og begynte å kaste et glass vann over ansiktet hans .. da sluttet han!

jeg følte meg som mor til en drittunge! (Ikke sammen idag 😂)

Anonymkode: 6d7ee...84e

• Liker 40

Hvorfor fortsetter du? Han kommer ikke til å prøve så lenge du fortsetter. Få han til å kjøpe wake up lights og to vekkerklokker. Først en som spiller favorittmusikken høyt og så en lite behangelig alarm 20 minutter etterpå. Aller først wake up-lightet. Philips sine er bra. Du kan kjøpe de brukte på finn billig med FM radio og bare bruke lyset.

Anonymkode: 1484d...984

• Liker 9

Annonse

Det der hadde jeg ikke giddet. Når man er voksen har man selv ansvar for å stå opp om morgenen. Det er det minste man bør få til som et voksent menneske. 

Anonymkode: 5bf05...d59

• Liker 11

Da skal jeg være den eneste som svarer med nick. :) 

Du er ikke hans mor. La han fikse dette selv som en voksen mann, eller komme for sent. Det er ikke ditt ansvar. 
Du er en medskyldig i hendelsene hvis du fortsetter å spille hans spill. Sett foten ned, gå derfra og la han ta støyten selv. 

• Liker 30
Annonse

Du kan like godt gi opp. Det er hans ansvar å stå opp. Du kan vekke ham en gang for å være grei. En gang holder. 

Min eks var sånn. Husker en 17. mai hvor jeg vekte ham utallige ganger. Til slutt måtte jeg bare dra med barnet vårt for å få med oss barnetoget. Han kom etter noen timer. Full av dårlig samvittighet. Det hjelper ikke med dårlig samvittighet om du ikke tar ansvar. Handling teller mer enn ord. Du fikk vel med deg at det er en eks?

Anonymkode: 4e8eb...87d

• Liker 22
Gjest TheCatLady

Drit nå bare i å vekke han. Å bruke to timer på det hadde jeg ikke giddet. Hadde sikkert prøvd et par ganger, men han er ikke et barn

Han er voksen så da må han ta litt ansvar selv. Blir han sur så får han nesten bare bli det. Det er hans ansvar å stå opp og komme til rett tid. 

altså hvis dette er ekte og ikke en tulletråd så er det metoder som fungerer. Vann, gjerne i passende mengder gjør susen garantert. GARANTERT!

Anonymkode: d1546...c86

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...