Thomasine Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article426981.ece Ja at han gadd... Skulle tro han kunne løst det på andre måter enn å "holde henne opptatt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porselen Skrevet 26. juli 2005 #2 Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, ja bedre sent ut av skapet enn aldri..... Jeg tror nå heller på den teorien at han hadde angst for sin legning og derfor valgte å stå på som juling i senga for å bevise overfor seg selv at han ikke var homo. Eller gjorde han henne gravid for å slippe å ha sex med henne under svangerskapet? Hvem vet? 12 barn? Godt jobba, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 26. juli 2005 #3 Del Skrevet 26. juli 2005 Blir vel litt bidrag å betale hver måned vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #4 Del Skrevet 26. juli 2005 Vel.. Det var da forhåpentligvis ikke bare hun som ble opptatt av å ha 12 barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2005 #5 Del Skrevet 26. juli 2005 For en drittsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juli 2005 For en drittsekk ← Tror nok hun var med på det, hvis ikke var/er det noe galt med henne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2005 #7 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Kult for barna å vite da, fattern er homo, jeg fikk dere for å holde mor opptatt mens jeg koste meg med andre menn. For et totalt umoralsk avskyelig menneske. "- Han fortalte meg at han hadde gjort meg gravid utelukkende for at «jeg skulle ha noe å gjøre», sukker Alina." Endret 26. juli 2005 av Valhalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. juli 2005 #8 Del Skrevet 26. juli 2005 At det går an..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå