Thomasine Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article426981.ece Ja at han gadd... Skulle tro han kunne løst det på andre måter enn å "holde henne opptatt"...
Gjest Porselen Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Ja, ja bedre sent ut av skapet enn aldri..... Jeg tror nå heller på den teorien at han hadde angst for sin legning og derfor valgte å stå på som juling i senga for å bevise overfor seg selv at han ikke var homo. Eller gjorde han henne gravid for å slippe å ha sex med henne under svangerskapet? Hvem vet? 12 barn? Godt jobba, uansett.
Gjest gjesten Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Blir vel litt bidrag å betale hver måned vil jeg tro
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Vel.. Det var da forhåpentligvis ikke bare hun som ble opptatt av å ha 12 barn..
Thomasine Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2005 For en drittsekk ← Tror nok hun var med på det, hvis ikke var/er det noe galt med henne også...
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2005 #7 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Kult for barna å vite da, fattern er homo, jeg fikk dere for å holde mor opptatt mens jeg koste meg med andre menn. For et totalt umoralsk avskyelig menneske. "- Han fortalte meg at han hadde gjort meg gravid utelukkende for at «jeg skulle ha noe å gjøre», sukker Alina." Endret 26. juli 2005 av Valhalla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå