Gå til innhold

Europris selger pepperkaker og juleting.. NEI, BARE NEI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerblomstene blomstrer enda i bedet og bladene har knapt gulnet på trærne, trekkfuglene er her enda og sommerdekkene sitter godt der de skal. Halloween og høstferie er en stund unna, S HVORFOR I HELVETE SELGER DE JULEDRIT ALLEREDE NÅ! REKKER JO Å BLI SKITLEI!

Anonymkode: b7fac...dd0

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeei!!!!!

Anonymkode: 2fd52...4db

• Liker 6
Skrevet

Jeg jobber på biblioteket og her var vi sett julebøker bli lånt de siste ukene. Folk har bestilt boken til Maja Lunde blant annet.🙄

Anonymkode: b8f5b...d73

• Liker 5
Skrevet

Samme maset hvert forbanna år 🙄 Juleting kommer i butikkene i september, det har de gjort de siste 10 årene. Lær deg å leve med det. 

Anonymkode: 749d8...4fb

• Liker 44
Skrevet

Om folk hadde slutta å faktisk handle julesaker i september, så hadde også handelsstanden fulgt etter.

Anonymkode: 039ac...2dc

• Liker 20
Skrevet

Det gjør Nille å Rema 100 også😂

Anonymkode: e53c6...752

Skrevet

Herregud, verden brenner, finn noe annet å henge deg opp i.

Anonymkode: 78189...62d

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderte dusjstanga, men velger dette temaet. 

• Liker 3
Skrevet

Starter tidlig fordi allerede i desember må butikkene selge ut jule artiklene sine. 

September= forberedelse 

Oktober = Begynnelsen av salg

November = Salg, salg, salg 🤑

Desember= Sluttsalg/Alt må bort

• Liker 9
Gjest Villfisker
Skrevet

Fantastisk. Da skal jeg snart kose meg med marsipangris. kjøper selvfølgelig de store :lur: 

Skrevet

Du trenger da for helvete ikke å kjøpe dette, bare fordi de selger det.

Syntes virkelig synd på de som lar sin egen julestemning defineres av når de begynner selge juleting i butikken. 😂

• Liker 21
Skrevet

Sånn er det hvert eneste år, å folk klager hvert eneste år 

Anonymkode: 8134a...ba2

• Liker 9
Skrevet

Da var det tid for den diskusjonen igjen 😊 

Jeg kan være enig i at det er tidlig, selv om jeg er en av de som spiller julemusikk hver dag fra 1. November 😅

Så er det jo flere årsaker til at det er sånn. En av grunnene er at europris kjøper opp i store mengder. Dette gjør at de kan holde prisene nede. 

Ikke la dette ødelegge den fine koselige jula for dere. Kan man ikke bare dra litt sjeldnere på europris? Hvor ofte må en egentlig innom? 😊 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sommerblomstene blomstrer enda i bedet og bladene har knapt gulnet på trærne, trekkfuglene er her enda og sommerdekkene sitter godt der de skal. Halloween og høstferie er en stund unna, S HVORFOR I HELVETE SELGER DE JULEDRIT ALLEREDE NÅ! REKKER JO Å BLI SKITLEI!

1 Allehelgensdag er ikke langt unna.

2 Høstferien er neste uke i deler av landet

3 De selger juleting nå pga at det er kjøpere for det, ikke for å irritere deg

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whatabouism 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Kan ikke folk slutte å klage på dette år etter år? Jeg husker at på ungdomsskolen gikk vi på butikken i matfri å kjøpte julebrus i oktober. Dette var i 2001-2003. Så det har sikkert vært sånn i 20 år nå. 

Endret av Maxwell
Skrevet

Jeg er halvveis i høstferien nå jeg. Og har byttet til vinterdekk fordi jeg er på fjellet, hvor det til info også snødde her forleden dag!!!! Jeg har ikke vært så heldig at jeg har funnet juleting i butikkene enda, ellers hadde jeg handlet i vei 😄 Elsker julebrus og julegodt! 

Anonymkode: 2ab7d...b7d

• Liker 7
Gjest Villfisker
Skrevet
12 minutter siden, AllahBallah skrev:

Du trenger da for helvete ikke å kjøpe dette, bare fordi de selger det.

Syntes virkelig synd på de som lar sin egen julestemning defineres av når de begynner selge juleting i butikken. 😂

Enig. Marisipangris kunne jeg godt hatt tilgang på hele året. Jul og pynt driter jeg i uansett.

Skrevet
28 minutter siden, Paranøtt skrev:

Kan ikke folk slutte å klage på dette år etter år? Jeg husker at på ungdomsskolen gikk vi på butikken i matfri å kjøpte julebrus i oktober. Dette var i 2001-2003. Så det har sikkert vært sånn i 20 år nå. 

OKTOBER ja, det er september nå, og europris her har hatt juleting skitlenge nå. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OKTOBER ja, det er september nå, og europris her har hatt juleting skitlenge nå. 

Er det så store forskjellen? Oktober er jo også lenge før jul. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...