AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Er det noen andre som har erfaringer med afipran mot svangerskapskvalme? Jeg tar 3 ganger om dagen, og er totalt utmatta og andpusten og helt villt trøtt.... Veldig kjedelig, er det vanlig?? Anonymkode: 22b14...509
MissPierce Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Har tatt afipran mot kvalme før av andre grunner enn graviditet, og den første tiden ble jeg ekstremt trøtt. Måtte faktisk gå hjem fra jobb fordi jeg måtte kjempe for å holde øynene oppe. Det var helt grusomt. Men det gikk over etter to ukers tid.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Ja samme her, må kjempe for å holde meg oppe, er hardt på jobb... Kvalmen har ikke gitt seg heller.... Men har bare tatt det i en uke, kanskje det går vekk etterhvert da Anonymkode: 22b14...509
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Ikke unormalt. Fra felleskatalogen: "Svært vanlige (kan påvirke flere enn 1 av 10 brukere) døsighet" Anonymkode: 1d5dd...d62 2
MissPierce Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja samme her, må kjempe for å holde meg oppe, er hardt på jobb... Kvalmen har ikke gitt seg heller.... Men har bare tatt det i en uke, kanskje det går vekk etterhvert da Anonymkode: 22b14...509 Kvalmen ga seg heldigvis kjapt hos meg. Den trøttheten var ille, og ikke forsvarlig for min del på jobb. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke unormalt. Fra felleskatalogen: "Svært vanlige (kan påvirke flere enn 1 av 10 brukere) døsighet" Anonymkode: 1d5dd...d62 Døsighet er veldig vanlig ja, fikk beskjed om det. Men ville heller kaldt det: føles ut som at man ikke har sovet på en uke 😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, MissPierce skrev: Kvalmen ga seg heldigvis kjapt hos meg. Den trøttheten var ille, og ikke forsvarlig for min del på jobb. Døsighet er veldig vanlig ja, fikk beskjed om det. Men ville heller kaldt det: føles ut som at man ikke har sovet på en uke 😅 Du er gravid også vettu, jeg er generelt sinnsykt trøtt og lite energi som gravid. Med afipran I tillegg blir det nok enda verre 😜 Anonymkode: 10e10...44b
MissPierce Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er gravid også vettu, jeg er generelt sinnsykt trøtt og lite energi som gravid. Med afipran I tillegg blir det nok enda verre 😜 Anonymkode: 10e10...44b Jeg er ikke gravid 😂 Ts er gravid 😊 Jeg fikk Afipran pga tidvis konstant kvalme pga kronisk sykdom. Men den trøttheten av Afipran har jeg aldri opplevd lignende til. Man blir helt ødelagt, og kan fint sovne stående 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå