AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Er invitert på kaffi og kakebesøk hos mor/familien til typen. Er det vanelig å ha med blomster? Har aldrig møtt dem før vil veldig gjerne gjøre et god inntrykk takk! Anonymkode: db853...087
Zenobia Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Det synes jeg høres ut som en god idé. Det hadde i hvert fall jeg satt pris på som en mulig vordende svigermor 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er invitert på kaffi og kakebesøk hos mor/familien til typen. Er det vanelig å ha med blomster? Har aldrig møtt dem før vil veldig gjerne gjøre et god inntrykk takk! Anonymkode: db853...087 Så hyggelig at du tenker på det. Det er noe jeg selv har gjort og det hat blitt satt stor pris på. Ga ex-svigermor en vase fra nille med en fersk bukett oppi som jeg hadde kjøpt på Extra. Hun trodde at vasen å bukketen gikk i ett, helt til jeg sa at det var to gaver som hadde blitt satt sammen til ett. Ex-svigerfar fikk en liten falske med konjakk som han åpnet noen måneder senere på nyttårsaften. Anonymkode: 1fc53...3c7 1
T-Rex Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Som potensiell svigermor ville jeg tenkt at du hadde nok med nervøsiteten. Men det er meg, da. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Vet ikke om det er vanlig men det er jo koselig i alle fall Anonymkode: b2677...eb7 2
Camilla Sadet Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 Kjærlighetsspråk er jo ulike sånn. Noen liker å gi gaver, andre å gi annet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Hvis du er typen som ville tatt med deg blomster til vertinne i andre lag og selskaper så ja. Hvis ikke ta med noe snacks til kaffen hvis d ikke vil komme tomhendt. Anonymkode: 5f7ec...d80 2
Gjest Løpegærn Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Jeg hadde med et matprodukt fra hjemstedet mitt da jeg møtte svigers for første gang. De syntes det var hyggelig, og det var også en fin inngangsport til å snakke om bygda jeg kommer fra og hva vi driver med der 😊
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 Ja veldig bra tenkt- men ikke kall dem svigers. Dere er ikke gift enda! Anonymkode: fc600...4e7
Anne88 Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 (endret) For noen er jo tilstedeværelsen og selskapet i seg selv en gave; noen bringer mange smil og er en positiv innflytelse på rommet i stedet for å la rommet være en innflytelse på seg selv. Endret 30. september 2020 av Anne88
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Kommer an på personen 😊 Min mor hater å få blomster! Hun synes så synd at man plukker dem sånn de visner etter en kort tid og hun får «mishandler» assosiasjoner da hennes eks-mann kom med blomster for å «unnskylde» seg etter å ha vært voldelig. Anonymkode: 15442...fb9
SoWhat? Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 (endret) For å si det sånn, så blir det ihvertfall ikke feil! En fin gest syns jeg. Men jeg ville tenkt på buketten eller blomstene. Ikke bare rask med en fra Kiwi liksom. Da er det mye bedre å gi en liten bukett fra blomserforretning. Hvis du ikke har råd til det, så kjøp gjerne med god kaffe (alle nordmenn blir glad for det har jeg erfart 🙂 ) eller en pose med små sjokolader som du fester en sløyfe på. For eksempel da. Endret 30. september 2020 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på personen 😊 Min mor hater å få blomster! Hun synes så synd at man plukker dem sånn de visner etter en kort tid og hun får «mishandler» assosiasjoner da hennes eks-mann kom med blomster for å «unnskylde» seg etter å ha vært voldelig. Anonymkode: 15442...fb9 Høres ut som sjokolade er et bedre alternativ da. Anonymkode: 53ec3...2ce
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Vi fikk blomster da sønnens kjæreste kom på første besøk. Veldig koselig, synes jeg. Hun er en flott jente på alle måter, og blomstene var bare den første gang vi opplevde hennes omtanke for andre😀. Anonymkode: 09729...eaf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå