Gjest avokadopai Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 (endret) .. Endret 16. oktober 2020 av avokadopai
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Er det bipolar lidelse du har? Jeg forstår ikke helt at det er en slik diagnose i seg selv som gir de utslagene på oppførselen din som du beskriver. Det høres ikke ut som om du har vært virkelig interessert i det profesjonsstudiet du begynte på. Bl.a fordi du skriver at du angrer fordi du ikke har noe annet å gjøre. Du virker useriøs, eventuelt umoden. Var jeg deg ville jeg tatt meg en runde i tenkeboksen og funnet ut hva jeg virkelig ønsker med livet. Anonymkode: 1dfff...813
Gjest avokadopai Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 (endret) På 30.9.2020 den 15.58, AnonymBruker skrev: Er det bipolar lidelse du har? Jeg forstår ikke helt at det er en slik diagnose i seg selv som gir de utslagene på oppførselen din som du beskriver. Det høres ikke ut som om du har vært virkelig interessert i det profesjonsstudiet du begynte på. Bl.a fordi du skriver at du angrer fordi du ikke har noe annet å gjøre. Du virker useriøs, eventuelt umoden. Var jeg deg ville jeg tatt meg en runde i tenkeboksen og funnet ut hva jeg virkelig ønsker med livet. Anonymkode: 1dfff...813 Ikke bipolar, men borderline. Det kan godt være at jeg er umoden, helt ærlig vet jeg ikke selv. Jeg handler ofte impulsivt så jeg sliter å vite om det er forstyrrelsen eller om det er mitt genuine valg. Men du fikk meg til å tenke .. Endret 16. oktober 2020 av avokadopai
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Okei, når du sier borderline faller tingene litt lettere sammen synes jeg. Også det at du hoppet av studiet pga panikkangst. Umiddelbart tenker jeg at du trenger å jobbe mer med deg selv og hva du seriøst ønsker av livet. Du trenger kanskje jobbe med hvordan du møter motbør i livet? Hvordan du kan stole på deg selv og de avgjørelser du tar? Jeg vet ikke, jeg kjenner deg jo ikke - men de tingene jeg nevner er litt grunnpilarer som er greie å ha sånn nogenlunde på plass. Og som jeg kan tenke meg at borderlinen kan klusse litt med. En god terapeut sammen med seriøs jobbing fra din side kan kanskje være en bra ting for deg. Om du ikke får begynne på studiet igjen vil du iallefall å ha mye å bryne hjernen med. Jeg håper du finner ut av tingene og jeg ønsker deg alt godt! Anonymkode: 1dfff...813
Gjest avokadopai Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 (endret) På 30.9.2020 den 16.19, avokadopai skrev: Endret 16. oktober 2020 av avokadopai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå