AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Er det tjukk ullbukse eller flere bukse? Er ikke mulig å få tak i ullbukse til en 8åring på barnas hus. Anonymkode: 44fa3...1f9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det tjukk ullbukse eller flece bukse? Er ikke mulig å få tak i ullbukse til en 8åring på barnas hus. Anonymkode: 44fa3...1f9 Anonymkode: 44fa3...1f9
GammelKaktus Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Vi bor på Vestlandet da, men her bruker vi aldri tykk ull, her er det tynn ullbukse og genser med jeans og genser oppå der, og så en vinterjakke. Det må regne opp ned for å få på guttungen en regnbukse eller lignende for da ødelegger jeg "kulheten".😅
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Vi bor på Vestlandet da, men her bruker vi aldri tykk ull, her er det tynn ullbukse og genser med jeans og genser oppå der, og så en vinterjakke. Det må regne opp ned for å få på guttungen en regnbukse eller lignende for da ødelegger jeg "kulheten".😅 Takk for svar 😊👍👍 glemte å si at vi bor i nord norge så her kan det være veldig kaldt 🤪🤪👍 Anonymkode: 44fa3...1f9
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Vestlandet her, og på skolen bruker de vanlige (behagelige) klær under yttertøy på vinteren. Kanskje til nøds fleece over vanlige klær dersom det er skikkelig kaldt. Ikke sjans om jeg får på dem dobbelt lag med inneklær. De er noen stråleovner begge to. På hytta (altså dersom vi skal leke ute i snøen eller stå på slalom) har de tynne ullklær under yttertøyet.
GammelKaktus Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊👍👍 glemte å si at vi bor i nord norge så her kan det være veldig kaldt 🤪🤪👍 Anonymkode: 44fa3...1f9 Tenkte egentlig det, men var i det "snakkesalige" hjørnet så svarte allikevel. 😄
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 10 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Vestlandet her, og på skolen bruker de vanlige (behagelige) klær under yttertøy på vinteren. Kanskje til nøds fleece over vanlige klær dersom det er skikkelig kaldt. Ikke sjans om jeg får på dem dobbelt lag med inneklær. De er noen stråleovner begge to. På hytta (altså dersom vi skal leke ute i snøen eller stå på slalom) har de tynne ullklær under yttertøyet. Takk for svar. Ja vi bruker tynne ullklær under hele vinteren fra oktober til mai 😊 Vi bruker på de minste barna tykke ullklær over. Men nå finner jeg ikke det på barnas hus, så kansje Man bare bruker fleec 🤪 Håper noen fra nord norge kan svare hva en 8åring bruker 😊😊😊 Anonymkode: 44fa3...1f9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Ullstilongs under buksa og ulltrøye under genseren. Sånn til skolebruk før det blir minusgrader. Senere om vinteren supplerer vi med utebukse oppå buksa. Og vinterjakke, selvfølgelig. Anonymkode: c588c...4cf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 Bruker vanlige klær. Har hatt fleece liggende på skolen, men blir aldri brukt. Anonymkode: 5d9d9...116
Arkana Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Her bruker de ullundertøy og vanlige klær under vinterklærne. Er det skikkelig kaldt gjerne en ullgenser i tillegg, men ekstra bukse har ingen av dem følt behov for.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Vanlige klær. På skoledager og slikt. Men er vi på hytta eller på aketur i sprengkulde, er det ullundertøy under. Anonymkode: 67942...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå