Gå til innhold

Collateral damage

Metalbitch

Anbefalte innlegg

Ikke bare et opprivende og vanskelig samlivsbrudd med to barn som har det vanskelig etterpå og en eks som samarbeider dårlig. 

Men etter 20 år og et godt forhold til svigerfamilien så velger de å kutte kontakten HELT etter bruddet. Er dette normalt? Blir en slags "ekstrasorg" da jeg har mistet "en halv familie". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Noen får beskjed om å kutte kontakt, mens andre ikke syns det er så naturlig å holde kontakt. Selv ville jeg prøvd å holde det naturlig m, barna er jo fortsatt i familie. Og 20 år er lang tid så jeg forstår at det blir en ekstra sorg her. Huff.  Vet det er en mnd siden du skrev innlegget, men håper du har funnet litt trøst i det at du er ikke alene om å ha det sånn. 

Selv valgte jeg å kutte kontakt med de som er i svigerfamiliene (har 2 ekser med barn så egentlig ikke sammenlignbart). Fordi alle minnene rundt alt med eksene er alt for vondt. Kontakten med barna får de selv stå for. 

Kanskje det ligger noe i det, minner blir for vonde og smerten i et brudd på alles sider kan være vanskelig å kjenne på. Noen trenger å få alt litt på avstand. Har du prøvd å selv ta kontakt. Si at det blir så dumt for barna når dere har kjent hverandre i 20 år og at det ble så brått slutt på kontakten. 

Kan være det er opprivende å for familien også. 

God klem ❤️

Anonymkode: 6480a...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...