Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 (endret) I vår bestilte jeg noe undertøy fra Victoria's secret. Da jeg syntes det tok skrekkelig lang tid før jeg fikk forsendelsen, tok jeg kontakt og det viste seg at de hadde fått pakken i retur pga feil adresse. Angivelig hadde den ene pakken blitt sendt til den adresssen jeg var registrert på i profilen min hos dem, ikke den jeg skrev inn i bestillingsskjemaet. Den andre var rett og slett blitt borte underveis. Vel, på kundeservice var de veldig hyggelige og bestilte varene for meg på nytt, og denne gangen stavet jeg adressen for dem over telefonen. Igjen tok det veldig lang tid uten at jeg hørte noe, så jeg sendte dem en mail med etterlysning og fikk følgende svar: Our records indicate that your package was scheduled to be delivered by June 21, 2005. Unfortunately, we do not have a tracking number for this order. We ask that you check with your local Postal Service to see if your package is being held for any reason. If your post office can't help and you still have not received the package, please reply to this e-mail, so we can provide you with a prompt replacement. Men uten noen form for referansenr er det (naturlig nok) ingen hjelp å få hos Posten. Verdien på pakken er under NOK 200, så den bør ikke være stoppet i tollen heller. Noen andre som har hatt problemer med leveringen fra VS? Endret 25. juli 2005 av Dalwhinnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå