AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Prøver være flinkere med hårpleie etter mye farge og bleking. Lest mye at det hjelper å lufttørke. Men jeg fryser så utrolig fort og går bare rundt å hakker tenner med vått hår 😂 også bruker håret mitt fryktelig lang tid på å tørke, siden det er slitt... forstår at lufttørke er best, men er det så ille å tørke håret med føneren på kaldluft? Bruker bare da 15 min på å tørke, istedenfor å være en frossenpinn i over 1 time 😅 Anonymkode: 99f1e...b79 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Altså 15 min med føneren Anonymkode: 99f1e...b79 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Tar vel ikke mer skade enn å gå ute i vinden kan jeg tenke meg. Er nok mest sterk varme som sliter på håret. Du kan og bruke en varmebestyttende krem/spray. Anonymkode: 8764e...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar vel ikke mer skade enn å gå ute i vinden kan jeg tenke meg. Er nok mest sterk varme som sliter på håret. Du kan og bruke en varmebestyttende krem/spray. Anonymkode: 8764e...0d6 Kan håret ta skade i vinden da? Bruker heldigvis en bra varmebeskyttende spray jeg kjøpte hos frisøren uansett 😄 og masse olje. Tenkte på sånne silkeputer også, men herregud så dyrt det var! Anonymkode: 99f1e...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå