AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Hei! jeg tenkte å spise en slik til dagen (4 dager) men kan jeg oppbevare de ferske i en boks, etter jeg har åpnet pakken i 4 dager? eller burde jeg ha 3, og fryse den siste? Anonymkode: a7759...790
Gjest Villfisker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Usikker på disse, men i ferskvaredisken (fersk fra samme dag), har jeg blitt fortalt 2 dager maks. Vet ikke hvordan det er med disse ferdigpakkede. Tror jeg ville laget en, hatt en i kjøleskap, og fryst de andre, hvis jeg skulle spist en til dagen. Men hadde det vær meg, hadde jeg spist 2 i et måltid. Syns de porsjonene er små
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 53 minutter siden, Villfisker said: Usikker på disse, men i ferskvaredisken (fersk fra samme dag), har jeg blitt fortalt 2 dager maks. Vet ikke hvordan det er med disse ferdigpakkede. Tror jeg ville laget en, hatt en i kjøleskap, og fryst de andre, hvis jeg skulle spist en til dagen. Men hadde det vær meg, hadde jeg spist 2 i et måltid. Syns de porsjonene er små Takk for svar pleier også spise 2 til vanlig, men skal ned i vekt så det blir 1 for nå 😅 Anonymkode: a7759...790
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Jeg pleier å steike alle i en slik pakke og så legge dem i en boks med lokk i kjøleskapet. Da er det ofte at jeg småspiser litt fisk i forbifarten, for det smaker godt med kald, stekt fisk også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå