Pepita Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Hei! Lurte på hvilke sanger, album du har på din mp3 spiller? Har ikke lastet ned så mye enda men pr i dag har jeg: Mr Lonely Tusen bitar Don`t Phunk with my heart Brian McFadden Miss you like crasy Wonderchild Finnes det en kvinne Kjærlighet Neste sommer That`s what friends are for Don`t let the sun go down Angels crying Bring me to life I just died in your arms tonight Sommartider From Paris to Berlin Right to be Wrong This is the last time Dum og deilig I Try This Love Paradise By The Dashboard Kamilla og Tyven When you Wish upon a Star Heia Tufte For jeg er den du veit Sommerflørt Hvis morgendagen aldri kommer E Ore Tsjeriåu Reach Hakuna Matata Drømmedame Fredag Beautiful Day Out of Touch Go West What`s up En god blanding med andre ord!!!
Gjest TomKrus Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Mye house. Noe rock. Litt rolig og noe klassisk.
LilleBille Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Har stort sett bare lydbøker jeg, og litt rolig og noe klassisk..
birgitte242 Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Akkurat nå har jeg følgende spilleliste: Love Commando - Quasimodo Jones Banquet (Phones disco edit) - Bloc Party Dead Can Dance - The Ubiquitous Mr. Lovegrove Funky Fresh Dressed - Missy Elliot Get Down Make - Love Nine Inch Nails Hear My Name (Feat. Spalding Rockwell) - Armand Van Helden I Just Wanna Love You - Jay-Z Nympho (Feat. Virgin Killer) - Armand Van Helden Parazaar Gambafreaks - Sergio Del Rio Barn i baren - Philip og OnklP Hot in Here - Tiga & Dj Kicks Mumbai - Barabass and the Happy Few Bingo - M.I.A. Purple Pills - D12 feat. Eminem Precious - Depeche Mode
Gjest seroxata Skrevet 27. juli 2005 #5 Skrevet 27. juli 2005 Mange forskjellige sanger, men blant annet grupper som: soil Monstermagnet Rob Zombie Cruxshadows og diverse andre ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå