Gå til innhold

Teit å bruke sånn genser når man er 40 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir å bruke på fritiden siden det går mest i uniform på jobb. Er det rart? Blir den for ungdommelig? 

79779B67-27B4-45DE-840A-EE45497F1E80.jpeg

Anonymkode: 72360...998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 40 neste uke og er det en ting jeg er utrolig glad for at har kommet med åra, er at jeg gir beng i hva andre synes og kler meg i det jeg synes er fint. Vil denne genseren gjøre deg glad? Det er det eneste du trenger å deg selv om.

Anonymkode: 66fa0...80b

• Liker 45
Skrevet

Nei den var fin syns jeg:) Men hadde likt at den ikke var så liten, hadde bestil litt større str.

Anonymkode: d8d23...4b8

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Liker du den ? Det er det viktigste spørsmålet. 

Skrevet

Jeg synes godt man kan være ferdig med slike klær og tilegne seg en litt mer klassisk stil når man er i den alderen, men jeg vet at jeg er i mindretall her.

Anonymkode: e4ff3...d39

• Liker 7
Skrevet

Jeg gir blaffen så lenge det ikke er hitlersymbol og annen dritt i samme gata.

Anonymkode: 5147f...d24

Skrevet

Selvfølgelig kan du gå i den! :) 

Anonymkode: a5b98...f29

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja klart du kan bruke den. :)

Endret av Albbas
Skrevet

De som er opptatt av hva andre mener om seg, er egentlig bare opptatt av seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Syns du passet den helt greit 🙂

40?? I dag kan folk gå med sånt til de er 80, no problem.

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes godt man kan være ferdig med slike klær og tilegne seg en litt mer klassisk stil når man er i den alderen, men jeg vet at jeg er i mindretall her.

Anonymkode: e4ff3...d39

Jeg synes godt man kan være ferdig med å se ned på andre ut fra egne preferanser når man er i den alderen.

Anonymkode: 66fa0...80b

• Liker 17
Skrevet

Den kan du fint bruke ts👍

Har aldri forstått meg på hvorfor det skal være slike fastgrodde regler for hva som er «lov»? Er så typisk norsk. 

• Liker 4
Skrevet

Personlig ville jeg ikke gått med den. Klær med tekst på (bortsett fra jobbuniform) har jeg ikke brukt siden barneskolen.

Anonymkode: be24c...1e9

• Liker 1
Skrevet

Pffft, jeg er 43 og har en Wonder Woman genser som jeg gladelig går i på fritiden. Jeg har til og med hatt den på meg på jobb en gang (jobber som lærer).
Liker du genseren, kan du gå i den! :)

Anonymkode: 73b8e...800

• Liker 9
Skrevet

Det er vel ikke teit, den ser helt ok ut 😀

Anonymkode: e10c2...7a3

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig ville jeg ikke gått med den. Klær med tekst på (bortsett fra jobbuniform) har jeg ikke brukt siden barneskolen.

Anonymkode: be24c...1e9

Spørs hva som står vil jeg si. Vi fikk noen ganger klær i gave på jobben som hadde firmanavn/logo på. Det var litt dritt, og de likte jeg ikke gå med privat. Men noe sånt nøytralt trenger ikke bety noe. Syns TS er tøff i geneseren. Eller er det ikke henne ? Nei det er det kanskje ikke, trodde det først det var TS selv som er på bildet.  +

• Liker 1
Skrevet

Du kan gå i akkurat hva du vil :) Det er bare du som bestemmer. Høres slitsomt ut å tenke på hva andre mener hele tiden, på tide å øve seg på å kvitte seg med det tankesettet kanskje? :) 

Så lenge det ikke bryter eventuell kleskode på jobb - gå med hva enn DU vil :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...