AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Positive og negative komentarer tas imot 😊😊  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=192942685 Anonymkode: ddf5b...1b4
sommermor Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Den er veldig fin, selv om jeg ikke liker stripetapetet i stuen. Og soverom nr 2 virket litt lite. Ellers virket den helt fin. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Veldig fin leilighet hvis man tar vekk møblene. Ville selv byttet ut tapet men kanskje du liker det. Anonymkode: 4c92e...eb6 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Så fin ut. Jeg personlig liker en røffere stil, men eier man har man alle muligheter til å gjøre den til sin egen. Så lenge bad og kjøkken er forholdsvis nytt er det bare å kjøre på. Da blir ikke en eventuelt oppussing så dyrt. Anonymkode: b2331...acb 6
ntrane Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 (endret) forfriskende stil på en overaskende måte. Egen stil også. Er mye som skjer i leiligheten, men det er en harmoni. Hadde nok aldri hatt slikt interiør selv, da slikt design (vil jeg tro) er mer vanskelig å få til å bli fint. Stripete veggen er vel det negative her, kanskje litt utdatert? Vedkommende som har gjort interiøret på denne leiligheten er nok profesjonell.  Edit: Jeg vet ikke hva jeg prater om, bare så det er sagt. Er stilen britisk? Endret 30. september 2020 av ntrane
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Prøver for hardt å være "rik" . Rett og slett overpretansiøs. Slik stil passer best i store gamle hus. Likte spesielt godt tapeten i gangen og soverom, men ikke i en leilighet. Anonymkode: 44d40...096 16
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Hvis man ser bort i fra interiøret så er det en helt enkel, nøytral og lys leilighet. Unntak av den stripete tapeten. Anonymkode: 522bb...c1b 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 For mye ‘bråk’ med tapetene. På kjøkkenet er vasken for langt unna komfyren etter min smak.  Vaskemaskinen ser innesperret ut. Liker dusjen.  Også er det folk over, det liker jeg ikke! Anonymkode: 72099...8bb 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Det positive er at man kan kjøpe en leilighet som ikke er i blokk. Jeg bor kun i 1.etasjer, for jeg vil ha utgang til hage. I denne hagen kan du få til mye fint, men det koster flesk. Badet er nøytralt og har helt grei størrelse. Carport er bedre enn parkeringsplass. Jeg synes derimot planløsningen er upraktisk. Det blir mye gang, og lite oppholdsrom. Soverom 2 er veldig lite. Boden var håpløst plassert, og siden badet er nytt og har døren på en dum plass blir det vanskelig å endre planløsningen. Stilen er fort å gjøre noe med, jeg ville endret gulv, lagt overmalbar tapet, endret frontene, benkeplata, vasken og armaturet på kjøkkenet, byttet til skuffer der jeg kunne på kjøkkeninnredninga, ordnet benkeplate over vaskemaskina på badet, fjernet skapet foran den, og investert i god og nøytral belysning i hele leiligheten. Med andre ord ville jeg ikke kjøpt noe som selges som "strøkent", når jeg følte det var behov for så mange endringer. Da hadde jeg kjøpt noe slitent heller. Anonymkode: 3cb11...807 4
MiniMjau Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Etter min smak veldig overdådig stil som passer bedre i en enebolig i den stilen eller en herregård. Likte den dusjveggen, men skjønte ikke poenget med det skapet på badet, når du har to store skuffer under vasken som burde romme alt en trenger(for 1, 2 eller 3 mennesker) Skapet gjør jo at vaskemaskinen blir omtrent innesperret. flott med innebod, men ser den er åpen og tapesert, så mulig den er brukt som en walk-in closet eller kontor eller noe i den dur? Jeg hadde nok ville hatt litt mer lagerplass, da jeg har en del friluftsutstyr, vinterutstyr og slikt. 8
Gjest Villfisker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 Kjempefin. Velholdt og rein. Â
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mye ‘bråk’ med tapetene. På kjøkkenet er vasken for langt unna komfyren etter min smak.  Vaskemaskinen ser innesperret ut. Liker dusjen.  Også er det folk over, det liker jeg ikke! Anonymkode: 72099...8bb Jeg stusset også på plasseringen av vaskemaskinen og skapet foran, mulig det er bilde vinkelen for ser ikke ut som om det går å åpne vaskemaskinen. Anonymkode: 0676a...39f 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Har du eller planlegger du unger? Hvis ikke kommer den lekeplassen til å plage livet av deg på sommeren med hylende unger. 1.etasje og bråkete naboer over er heller ikke morsomt. Anonymkode: 97fc5...7ed 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #15 Skrevet 30. september 2020 Om personen som eier leiligheten nå: jeg tenker det er en dame, og hun henter inspirasjon fra bloggere og div forum. Interiørinteressert. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er bra eller dårlig gjennomført. De svart rutene dusjveggene er sånne vegger som alle bloggere hadde for et par år siden, feks fotballfrue har det på soverommet.  Om du er kjøper: kjempefin leilighet!  Jeg liker leiligheten og kunne gjerne ha kjøpt den selv. Den fremstår ren, ryddig og godt vedlikehold. Anonymkode: 0676a...39f 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #16 Skrevet 30. september 2020 Interiøret er ikke min stil i det hele tatt, men der kan du jo endre på (men blir jo litt jobb å bytte gulv og fjerne tapet osv. i alle rom) Bortsett fra det så har jo leiligheten «potensiale», men jeg hadde ikke kjøpt en leilighet i 1. etasje, med naboer som tramper i etasjen over.  Anonymkode: c753f...d68 3
SoWhat? Skrevet 30. september 2020 #17 Skrevet 30. september 2020 Skjønner ikke hvorfor folk kommenterer interiør, for det selges normalt ikke med leiligheten. Syns den er veldig fin. Tapet og farger ville jeg endret på, men det går jo fint så ingen bakdel sånn. Det er en ting jeg er negativ til, og det er at det skulle vært eget vaskerom. Badet så litt trangt ut med vaskemaskin. Likte veldig godt inngangsparti 🙂 koselig. Og fin uteplass ellers også. Sjekk om det er lytt mellom etasjene, for der går mange på en smell. Men likte denne veldig godt! 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #18 Skrevet 30. september 2020 Likte badet, resten ble litt for bestemor for min smak. Er heller ikke så glad i gule tregulv. Anonymkode: 6fadc...971 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #19 Skrevet 30. september 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Skjønner ikke hvorfor folk kommenterer interiør, for det selges normalt ikke med leiligheten. Syns den er veldig fin. Tapet og farger ville jeg endret på, men det går jo fint så ingen bakdel sånn. Det er en ting jeg er negativ til, og det er at det skulle vært eget vaskerom. Badet så litt trangt ut med vaskemaskin. Likte veldig godt inngangsparti 🙂 koselig. Og fin uteplass ellers også. Sjekk om det er lytt mellom etasjene, for der går mange på en smell. Men likte denne veldig godt! Tapet og gulvbelegg selges da med leiligheten... Anonymkode: c753f...d68 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #20 Skrevet 30. september 2020 Var jo fin den. Ville sannsynligvis malt over all tapeten viss det var jeg som skulle kjøpe den, men kjøkkenet og badet osv var jo fint  Anonymkode: ab031...771 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå