AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Jeg har en bror som gikk fra konen for snart 2 år siden, pga ny dame. Det var mye styr de første månedene og konen var veldig forbannet og lei seg, noe som jeg skjønner, men det siste halvannet året har de hatt en grei tone. De omgås og gjør aktiviteter sammen på grunn av barna. Min bror har hatt ny kjæreste i over 1 år, men hun er singel. Forrige uke møtte jeg henne tilfeldigvis på kafé, og jeg satte meg ned ved samme bord som hun og barna. Da la jeg merke til at hun fremdeles bærer gifteringen og det synes jeg er veldig rart siden de er separert, og skilsmissen snart er et faktum. Jeg så også i dag på fb, at hun hadde lagt ut bilde av hånden sin (med giftering) for å vise sine nye negler. Jeg forstår at hun synes det er ydmykende og trist å bli skilt. Hun har sikkert bært gifteringen sin med stolthet de 10 årene hun og min bror har vært gift, men tenker at når hun går med gifteringen to år etter et samlivsbrudd og publiserer hånden sin med giftering på fb til alle sine venner, så tror jeg hun sliter litt. Har ikke sagt noe om dette til min bror, men blir litt bekymret for henne. Hva tror dere? Anonymkode: 670a2...aca 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 30. september 2020 Er ikke mer bekymret for henne enn en som legger merke til sånt og skriver et innlegg på KG. Anonymkode: d11f1...54a 59
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Tror ingenting. Kan du ikke bare spørre henne om du lurer? Anonymkode: 9e8ef...972 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Plager det noen? Anonymkode: 3b5d6...5b8 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Tror ingenting, ikke noe jeg hadde hengt meg opp i.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 Er hun veldig kristen? Anonymkode: 47b5c...8e4 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Merkelig Anonymkode: 1d7cc...d46 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Nei hun er ikke noe spesielt kristen. Å bruke giftering forbinder jeg med å være gift, så at hun går rundt med giftering 2 år etterpå når hun nesten er skilt, synes jeg er veldig rart. Jeg kunne forstått det hvis hun hadde hatt gifteringen i noen måneder og håpet på at min bror skulle komme tilbake igjen til henne, men når han har hatt kjæreste i ett år, så er det vel litt rart å gå med gifteringen fremdeles og håpe på at han skal komme tilbake? Ts Anonymkode: 670a2...aca 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 om de kun er separert enda, er de gift. mulig hun venter til hun offisielt er skilt? Anonymkode: d6ac8...99a 16
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Kanskje hun er glad i den ringen da Anonymkode: fd382...5d3 28
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: om de kun er separert enda, er de gift. mulig hun venter til hun offisielt er skilt? Anonymkode: d6ac8...99a Man tar jo av seg gifteringen så snart en er enige om å gå i fra hverandre! Anonymkode: c58dc...b4f 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 Syns ikke det er så rart jeg, er ikke sikkert hun har tenkt over det en gang?! Er forøvrig noe annet jeg synes er veldig rart når folk skiller seg er at man beholder etternavnet til mannen også etter de gifter seg på nytt... DET er spesielt! Anonymkode: 790f5...a4e 22
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Man tar jo av seg gifteringen så snart en er enige om å gå i fra hverandre! Anonymkode: c58dc...b4f Separasjon er et år man skal bruke på å tenke nøye gjennom hva man vil. Anonymkode: d6ac8...99a 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Jeg går rundt med en alliansering og en ensteins diamantring som jeg fikk av eksen. Tok de av når vi gikk fra hverandre men har nå tatt de på. To år etter. Mine ringer. De kan ikke ligge I smykkeskrinet i 15 år før jeg kan gi de til datteren min. Min nye samboer syns det er OK. Jeg skal bytte de hvis han kjøper nye diamanter. Ikke før. Jeg bryr meg virkelig ikke. Men hadde ikke gått med en enkel giftering i gull da. Anonymkode: 97589...12d 14
Epictetus Skrevet 30. september 2020 #15 Skrevet 30. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Nei hun er ikke noe spesielt kristen. Å bruke giftering forbinder jeg med å være gift, så at hun går rundt med giftering 2 år etterpå når hun nesten er skilt, synes jeg er veldig rart. Jeg kunne forstått det hvis hun hadde hatt gifteringen i noen måneder og håpet på at min bror skulle komme tilbake igjen til henne, men når han har hatt kjæreste i ett år, så er det vel litt rart å gå med gifteringen fremdeles og håpe på at han skal komme tilbake? Ts Anonymkode: 670a2...aca Hvordan i alle dager klarer du å bry deg så mye om noe du har så lite med?! 11
Den røde fare Skrevet 30. september 2020 #16 Skrevet 30. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man tar jo av seg gifteringen så snart en er enige om å gå i fra hverandre! Anonymkode: c58dc...b4f Er det en lov, liksom? Kan vel bruke gifteringen som en vil? 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #17 Skrevet 30. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei hun er ikke noe spesielt kristen. Å bruke giftering forbinder jeg med å være gift, så at hun går rundt med giftering 2 år etterpå når hun nesten er skilt, synes jeg er veldig rart. Jeg kunne forstått det hvis hun hadde hatt gifteringen i noen måneder og håpet på at min bror skulle komme tilbake igjen til henne, men når han har hatt kjæreste i ett år, så er det vel litt rart å gå med gifteringen fremdeles og håpe på at han skal komme tilbake? Ts Anonymkode: 670a2...aca Det er ikke noe som heter at man er nesten skilt. Enten så er man separert eller skilt. Hva som er rart for deg er igrunn ikke viktig i det hele tatt. Det er heller ikke meningen at du skal forstå andres valg å følelser, ved ett brudd å separasjon som er i vei ende med skilsmissen. Det som ER rart, er at DU bryr deg så voldsomt om hennes valg å bære ringen uavhengig om din bror har gått videre med ei ny dame eller ei. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man tar jo av seg gifteringen så snart en er enige om å gå i fra hverandre! Anonymkode: c58dc...b4f Nei, det er ingen fasit på det. Det er noe man velger selv å gjøre. Noen venninner av meg bære sine gifteringer enda på venstre hånd, men har fjernet eksmannens navn og bryllupsdatoen. Anonymkode: bbc28...917 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #18 Skrevet 30. september 2020 Akkurat nå, Epictetus skrev: Hvordan i alle dager klarer du å bry deg så mye om noe du har så lite med?! Jeg synes det er merkelig når de nå nesten er skilt, og det er to år siden de gikk fra hverandre. Min bror bedro henne og det var grunnen til at han gikk fra henne. Inni gifteringen står det :" Din xxxx for alltid", så jeg forstår ikke akkurat at dette er en ring hun vil ta vare på. Eneste grunnen er vel kanskje at hun tror at han kommer tilbake til henne, e og det synes jeg er trist. Ts Anonymkode: 670a2...aca 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #19 Skrevet 30. september 2020 Moren min brukte gifteringen lenge etter hun var skilt ringen hadde laget merke på fingeren hennes og hun ville ikke gå og se på det. Så hun brukte den frem til hun fant en annen ring som dekket det samme området. Anonymkode: 7ec12...de5 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #20 Skrevet 30. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig når de nå nesten er skilt, og det er to år siden de gikk fra hverandre. Min bror bedro henne og det var grunnen til at han gikk fra henne. Inni gifteringen står det :" Din xxxx for alltid", så jeg forstår ikke akkurat at dette er en ring hun vil ta vare på. Eneste grunnen er vel kanskje at hun tror at han kommer tilbake til henne, e og det synes jeg er trist. Ts Anonymkode: 670a2...aca Hvorfor er dette ett så stort problem for deg? Du har ikke noe som helst med saken å gjøre. Du høres litt bitter ut eller noe. Noe er det hvertfall siden du MÅTTE legge ut om det på ett forum. Anonymkode: bbc28...917 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå