Gå til innhold

Hva synes du om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å kle meg litt mer klassisk, men er egentlig helt blank på punktet. Hva synes dere om denne vesken?

Tanken er litt at om kvaliteten holder seg, skal vesken kunne vare noen år, i tillegg til at jeg ønsker å kle meg mer voksent og ordentlig

5EDF78B0-E6C1-4E58-802C-BED3F6C8A997.png

Anonymkode: ded6a...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ordinær, hverken stygg eller oppsiktsvekkende. Klassisk og grei til det meste.

Anonymkode: 030f7...720

• Liker 2
Skrevet

Jeg kler meg stort sett klassisk, og den kunne jeg ha brukt. Den er enkel  går til alt, og har ikke for mye detaljer på seg. Klassisk og minimalistisk er stikkord for meg :)

Så må du tenke bruk. Får du plass til alt du trenger i den? Mobil, nøkler, snacks?

Anonymkode: 49d34...677

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at den overdrevne, eksponerte glidelåsen ødelegger. Det er langt mer klassisk og elegant med klaffeveske.

Anonymkode: 3764e...e2a

• Liker 2
Skrevet

Helt ordinær. Jeg ville tenkt på bruk. For meg er sånne små vesker utelukket. Jeg må ha plass til en liten paraply (bor i Bergen..), en vannflaske, og helst litt attåt. 

Anonymkode: 08308...a8b

Skrevet

Jeg synes den toalettmappen så litt liten ut, men det spørs jo hvor mye du skal ha med deg. Om du f.eks. bare skal reise bort for en natt eller en to trenger du ikke en like stor toalettmappe som du ville trengt på en to-ukers-ferie. Men litt trist med så kjedelig farge på toalettmappen, da. 

Anonymkode: 38c05...aed

• Liker 2
Gjest SmokeyEye
Skrevet

Ser helt fin og grei ut. Bortsett fra glidelåsen; jeg har erfaring med at slike glidelåser henger seg litt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...