Gå til innhold

Er dette overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i ettertid fått vite jeg har hatt sex med noen... jeg var så beruset at jeg husker absolutt ingenting. Jeg har visstnok sagt ting som inviterte til sex.. jeg var sengeliggende over en uke med feber,infeksjoner og en hodepine uten lik etter på.. vet ikke hvorfor. Han som serverte meg både sprit og øl,jeg husker jeg drakk noe men etterhvert er alt svartJeg er voksen ,jeg er gift,jeg har barn. Jeg skal snakke med min mann idag.. men har han gjort no straffbart ? Jeg må jo testes for alt,men jeg hadde aldri gjort dette edru,jeg drikker jo aldri så jeg har jo tydelig mistet helt kontrollen og jeg husker ingenting. Hva bør jeg gjøre? Han mener jeg ikke virket full, men ja.. hjelp meg hva gjør jeg? Kommer aldri til å drikke igjen ihvertfall det er sikkert. Dette er jo noen uker siden og har ikke rørt no igjen. Men jeg syns jeg lukter annerledes der nede enn vanlig 😱

Anonymkode: ed8c0...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er det, med mindre du var med på det før du ble veldig beruset, men ikke husker det pga rusen... Du husker jo ingenting. Han sier du ikke virket full, men du må jo ha vært det når du ikke husker? Kan ha vært uaktsom voldtekt, eller helt bevisst. Vanskelig å si. 

Anonymkode: c102a...a01

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i ettertid fått vite jeg har hatt sex med noen... jeg var så beruset at jeg husker absolutt ingenting. Jeg har visstnok sagt ting som inviterte til sex.. jeg var sengeliggende over en uke med feber,infeksjoner og en hodepine uten lik etter på.. vet ikke hvorfor. Han som serverte meg både sprit og øl,jeg husker jeg drakk noe men etterhvert er alt svartJeg er voksen ,jeg er gift,jeg har barn. Jeg skal snakke med min mann idag.. men har han gjort no straffbart ? Jeg må jo testes for alt,men jeg hadde aldri gjort dette edru,jeg drikker jo aldri så jeg har jo tydelig mistet helt kontrollen og jeg husker ingenting. Hva bør jeg gjøre? Han mener jeg ikke virket full, men ja.. hjelp meg hva gjør jeg? Kommer aldri til å drikke igjen ihvertfall det er sikkert. Dette er jo noen uker siden og har ikke rørt no igjen. Men jeg syns jeg lukter annerledes der nede enn vanlig 😱

Så jævlig da Høres ut som en sak politiet bør vurdere. Er man bevisstløs/ute av stand til å motsette seg en handling, så kan man ikke gi et gyldig samtykke

Pass på å si fra til helsepersonell angående feberen osv som du fikk  i etterkant så du testes for alt - også blodprøve for infeksjonssykdommer (hiv, hepatitt) , i tillegg til testing for kjønnssykdommer.

Anonymkode: b1913...70e

• Liker 4
Skrevet

Ja. Det er heller ikke lov å ta seg inn på et sykehus og ha sex med kvinner som ligger i koma og komme unna med det fordi "hun sa ikke nei".

Anonymkode: 597fb...81b

• Liker 4
Skrevet

Du har allerede en tråd om dette. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er heller ikke lov å ta seg inn på et sykehus og ha sex med kvinner som ligger i koma og komme unna med det fordi "hun sa ikke nei".

Anonymkode: 597fb...81b

Kom ikke her å sammenlign en overstadig beruset kvinne som drikker til hun spyr med vitens vilje, med ei som ligger ufrivillig i koma. Skamme deg burde du. 

Anonymkode: 44cb4...115

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor to tråder om dette?

Anonymkode: 38ca7...b1c

• Liker 1
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom ikke her å sammenlign en overstadig beruset kvinne som drikker til hun spyr med vitens vilje, med ei som ligger ufrivillig i koma. Skamme deg burde du. 

Og fordi man drikker seg dritings fortjener man å bli voldtatt? Du burde skamme deg med de holdningene der. Ekkel er du.

Skrevet

Du drikker aldri? Jo du gjør tydeligvis det.

Om du snakket om sex og virket inviterende. Da er det jo ikke lett for andre å skjønne heller. Du ser alt dette? 

Så hvorfor var du der du var, og drakk det du gjorde? Jeg skjønner ikke helt settingen iom at du "aldri" drikker osv. Og hva slags infeksjoner hadde du en uke etterpå? Hvorfor var du ikke hos lege?? 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si det er det, med mindre du var med på det før du ble veldig beruset, men ikke husker det pga rusen... Du husker jo ingenting. Han sier du ikke virket full, men du må jo ha vært det når du ikke husker? Kan ha vært uaktsom voldtekt, eller helt bevisst. Vanskelig å si. 

Anonymkode: c102a...a01

Det kan også være at begge har vært beruset og blitt enige om å ha sex. Det er ikke voldtekt fordi man har sex på fylla og ikke husker det. Da burde man for øvrig roe ned på drikkingen og slutte å drikke så mye. Hadde vært helt jævlig om kvinner skulle drikke seg hinsides fulle, for så å ha sex med menn og anmelde de for voldtekt etter en uke, når man har summet seg opp til å angre seg og kokt sammen en heftig historie som de kan selge til politiet. 

Trådstarter skrev i den forrige tråden at hun ikke kjente dagen etterpå at hun har hatt sex. De fleste som har opplevd overgrep vil ha fysiske "tegn". At hun er syk etter å drukket alkohol er nok helt tilfeldig. De som opplever sovevoldtekt kjenner det gjerne på kroppen dagen etter, kan skrive under på den selv. Jeg kjente det vaginalt, og hadde merker rundt håndledd som følge av tvang (blåmerker, men de kom ikke tydelig frem før to dager etterpå). 

Hun spekulerer i om hun har blitt dopet, og at det er derfor hun ble sengeliggende, men alle som er kjent med narkotika vet at man blir ikke forkjøla og sengeliggende av en tur på enten det er GHB eller MDMA. Det er ikke en normal reaksjon å bli forkjøla. Nå er det plutselig gått noen uker siden det skjedde, i forrige tråd var det en uke siden. 

Det er litt poengløst å anmelde dette når du ikke husker noe og ikke vet hva som har skjedd. Politiet kan ikke finne ut mer enn du selv. Han som påstår at dere har hatt sex, hva sier han? Det er også spesielt at en god kjenning av familien, og en god venn av deg, plutselig skal voldta deg. Voldtekt er alvorlig og de fleste menn er ikke i stand til å voldta. Det er en grusom handling. 

Akkurat nå, 24/7SylviaPlath skrev:

Og fordi man drikker seg dritings fortjener man å bli voldtatt? Du burde skamme deg med de holdningene der. Ekkel er du.

Det har jeg ikke skrevet noen steder og du tilegner meg meninger jeg ikke har. Skamme deg burde du gjøre selv. Der er ingenting som tyder på at trådstarter har blitt voldtatt, du kan lese den forrige tråden hun har opprettet. Jeg har selv blitt voldtatt i hjelpeløs tilstand, da med alkohol som en faktorene. Jeg fortjente det faen ikke? Om det er tilfelle at trådstarter blir voldtatt er det trist, men der er jo ingen ting som tyder på at dette var en voldtekt? Mannen hun tilsynelatende har hatt frivillig sex med, beruset, har sagt de har hatt sex og det er eneste informasjonen hun gir. Ikke husker hun noe og ikke kjenner hun noe på kroppen, annet enn at hun ble syk slik som MANGE av oss blir nå på høsten, enten vi har blitt voldtatt eller ikke. 

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du drikker aldri? Jo du gjør tydeligvis det.

Om du snakket om sex og virket inviterende. Da er det jo ikke lett for andre å skjønne heller. Du ser alt dette? 

Så hvorfor var du der du var, og drakk det du gjorde? Jeg skjønner ikke helt settingen iom at du "aldri" drikker osv. Og hva slags infeksjoner hadde du en uke etterpå? Hvorfor var du ikke hos lege?? 

Hun har vært hos lege og testet seg for corona to ganger, påstår hun i den andre tråden. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nja, vil heller si du gjorde noe dumt i fylla. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vært hos lege og testet seg for corona to ganger, påstår hun i den andre tråden. 

Får se hva svaret blir her da.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med viten vilje? Jeg mistenker noen har putta noe oppi drikken hennes jeg... 

Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

En mistanke, ja. Det kommer frem at trådstarter drakk alkohol. Ergo er den åpenbare konklusjonen at hun drakk seg full. Det er rart at en god kjenning av familien, og en god venn av henne, plutselig skal voldta henne ved å putte noe i drinken. Dette kunne trådstarter dog ha funnet ut av svaret på veldig fort om hun hadde dratt til legen dagen etterpå. Men hun begynner ikke mistenke et overgrep før flere uker etterpå. 

Misforstå meg rett, men det er jo veldig tydelig at denne historien skurrer. Man er veldig naiv om man tror at alle som ikke husker noe fra fylla og har hatt sex, har blitt voldtatt. Og man tenker jævla dårlig om menn når man konstant drar den konklusjonen også. Jeg har selv blitt voldtatt når jeg har vært full OG hatt sex jeg angrer på i fylla, samt når jeg har hatt black out. Voldtekt og sex med samtykke når man er dritings, det er to vilt forskjellige ting. VILT forskjellige. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som blir sengeliggende i en uke av det du beskriver. Teste deg burde du gjort for lenge siden. Hiv er forresten ikke standard at de tester for. 

Anonymkode: 3b33f...8b7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så jævlig da Høres ut som en sak politiet bør vurdere. Er man bevisstløs/ute av stand til å motsette seg en handling, så kan man ikke gi et gyldig samtykke

Pass på å si fra til helsepersonell angående feberen osv som du fikk  i etterkant så du testes for alt - også blodprøve for infeksjonssykdommer (hiv, hepatitt) , i tillegg til testing for kjønnssykdommer.

Man blir ikke sengeliggende i en uke rett etter man er smittet med hiv. 

Anonymkode: 3b33f...8b7

Skrevet (endret)
1 time siden, Maleficenta skrev:

Drikken hun aldri drikker ? Ble hun tvunget til å drikke?

Hvis du drikker en gang hvert femte år, så tåler en nok nada. Og Ts "drikker aldri" 

Endret av SoWhat?
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva forskjell gjør det for vedkommende om politiet vurderer dette?

Anonymkode: cc46e...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...