AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 På nyhetsmorgen på NRK i dag intervjuet de Vincent Baugh, som er leder av Republicans Abroad i Norge. Han støtter Trump, og har bodd i Norge i 15 år. Jeg skjønner helt ærlig ikke helt hvordan en afroamerikansk mann kan støtte Trump, med sine rasistiske holdninger, men der er nå ern sak. En annen ting jeg ikke skjønnere, er hvorfor Baugh velger å bo i Norge og har bodd her i 15 år, når han mener at republikansk ideologi er det beste for samfunnet. Er der ikke litt merkelig å flytte til et land hvor politisk ideologi ligger til venstre for de amerikanske Demokratene? Anonymkode: 2bd19...913 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Lurer på hva han mener om innvandringen og integrering til USA. Etter å ha bodd her i landet så lenge, så burde han gjøre seg bedre forstått. Det var sannelig ikke lett å skjønne hva han sa. Men at han støtter Trump er også helt utrolig, men der igjen så synes jeg det er utrolig at noen i det hele tatt kan støtte trump. Anonymkode: 60ab7...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 *Nestleder Han oppfattet det som at de alt-right-greiene er "gammelt nytt". Han mente at dette ikke var noe som var relevant for idag. Han har for øvrig likt "Partiet De Kristne" på fb. Virker som om han er ganske høyrevridd. https://www.facebook.com/people/Vincent-Baugh/100009368303456 Anonymkode: 2c7b0...2b8 1
ekkoet Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Søkte på navnet og fant et intervju fra 2016, var litt artig å lese https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/republikanere-i-norge---vi-vinner-valget-selv-med-trump/3423198052.html Ser ikke ut som han var fan av trump den gangen, men dersom det ble trump ville han fremdeles støtte republikanerne. Samtidig, når man ser hans spådommer for Trumps oppførsel den gangen var det jo ikke innertier. Tror de er republikaner, hvem som representerer dem er sekundært. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på hva han mener om innvandringen og integrering til USA. Etter å ha bodd her i landet så lenge, så burde han gjøre seg bedre forstått. Det var sannelig ikke lett å skjønne hva han sa. Men at han støtter Trump er også helt utrolig, men der igjen så synes jeg det er utrolig at noen i det hele tatt kan støtte trump. Anonymkode: 60ab7...5b6 Jeg har bodd i Norge over 20 år og du vil legge fort merke til at jeg ikke er herfra. Dessverre har ikke enkelte av oss talent når det gjelder det å lære seg fremmede språk 🤷♂️ . Søstra mi, som er tre år eldre, har null problemer på den fronten og folk går automatisk ut fra at hun er norsk. Når det gjelder Vincent Baugh så må man huske på at USA er langt mer polarisert land enn det Norge er. Det dreier seg ikke om hvem er for men hvem man er imot. En annen aspekt her er at Vincent er kulturkonservativ (ikke slik man definerer ordet i Norge men hvordan det defineres i Saudi Arabia) og Trump tilsynelatende har levert til den gruppen her og de er mer opptatt av de lange linjer enn presidentskapet til en president. Så jeg ser ikke noe merkelig her. Derimot de USA nasjonalistene som støtter Trump møter seg selv i døra (snakker ikke om ytterligere høyre her men normale folk). Anonymkode: 12d2b...394 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 1 hour ago, ekkoet said: Søkte på navnet og fant et intervju fra 2016, var litt artig å lese https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/republikanere-i-norge---vi-vinner-valget-selv-med-trump/3423198052.html Ser ikke ut som han var fan av trump den gangen, men dersom det ble trump ville han fremdeles støtte republikanerne. Samtidig, når man ser hans spådommer for Trumps oppførsel den gangen var det jo ikke innertier. Tror de er republikaner, hvem som representerer dem er sekundært. Men hva gjør han her, liksom? Hvorfor vil han bo i Norge når han har helt andre grunnleggende verdier, som han finner i hjemlandet sitt i mye høyere grad? Anonymkode: 2bd19...913 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva gjør han her, liksom? Hvorfor vil han bo i Norge når han har helt andre grunnleggende verdier, som han finner i hjemlandet sitt i mye høyere grad? Anonymkode: 2bd19...913 Det er to hovedgrunner som ligger bak hvorfor de aller fleste flytter til et nytt land (eller nytt sted), penger (jobb) eller kjærlighet. Anonymkode: 2c7b0...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå