AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Dere som er flergangsfødende, har dere fått fødselsforberedende samtale hos jordmor? Er gravid i uke 36 og fortsatt ikke hatt dette. Hadde med nr 1 men er usikker på om det er vanlig med nr 2😅 Anonymkode: 6fa21...976
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Husker ikke om jeg hadde noe sånt med nr 1 engang, jeg. Var det på en vanlig kontroll, eller var det en spesiell time du fikk? Nå er jeg gravid med nr 2, og føler veldig behov for det.. Anonymkode: efeb3...130 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Hadde ikke det med noen av barna Anonymkode: d56dc...965
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke om jeg hadde noe sånt med nr 1 engang, jeg. Var det på en vanlig kontroll, eller var det en spesiell time du fikk? Nå er jeg gravid med nr 2, og føler veldig behov for det.. Anonymkode: efeb3...130 Var på vanlig kontroll, så gikk jordmor igjennom de forskjellige fasene, litt hva jeg kunne forvente osv. Føler egentlig at jeg har behov for det på en måte, hadde styrtfødsel sist og kjenner egentlig at jeg er redd for å ikke rekke sykehus osv Anonymkode: 6fa21...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå