Gå til innhold

Hva er den beste øyekremen ( ca 40 år)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker fortsatt øyekremen jeg fikk i julegave så ser at de er så drøye at jeg like gjerne kan kjøpe den beste uavhengig av pris. 

Jeg har litt rynker og er litt hoven under øynene (sliter med søvnen). Hva er den beste kremen for å hjelpe på og også ta vare på huden for framtiden? 

Anonymkode: 2db8b...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkrem er mitt tips. 

Det har jeg brukt hele livet og er så å si rynkefri, i motsetning til venninner som har brukt tusenvis av kroner på dyre kremer. 

Anonymkode: 0b8ec...875

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Solkrem er mitt tips. 

Det har jeg brukt hele livet og er så å si rynkefri, i motsetning til venninner som har brukt tusenvis av kroner på dyre kremer. 

Jeg bruker en del penger på hudpleie og produktene jeg har brukt har gitt meg god effekt. Bruker så klart også solkrem - men solkrem gir meg ikke mye fukt, jevner ikke ut huden og hindrer ikke kviseutbrudd. Så, ja til solkrem og ja til andre gode produkter som gir huden min fukt og spenst, jevner ut huden og gir meg en følelse av velvære. 

Anonymkode: 1b46b...f93

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem er mitt tips. 

Jeg bruker fuktighetskrem med solfaktor, også hodeplagg og solbriller når det faktisk er sol. Bruker du solkrem eller dagkrem med faktor? Jeg synes solkremer blir litt fete for min hud, men bruker når jeg ute i solen. Dessverre så hjelper ikke solkrem når "problemet" er vedvarende søvnunderakudd (men det er heller ikke lett å fikse). 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem er mitt tips. 

Hva slags type solkrem er det du bruker?

Vet du om noen solkrem som ikke innholder parfymer?

Anonymkode: f9bd2...1f4

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt god effekt av Riemann sine. Jeg har slitt med tørr hud og kviser, men har ikke hatt dette problemet etter at jeg gikk over til Riemann. Faktisk får jeg en fin glød i ansiktet når jeg bruker den. 

Jeg bruker aftersun som nattkrem da. Det er vel den eneste «parfymen» jeg bruker. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt god effekt av Riemann sine. Jeg har slitt med tørr hud og kviser, men har ikke hatt dette problemet etter at jeg gikk over til Riemann. Faktisk får jeg en fin glød i ansiktet når jeg bruker den. 

Jeg bruker aftersun som nattkrem da. Det er vel den eneste «parfymen» jeg bruker. 

Er den dyr eller god på pris?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker en del penger på hudpleie og produktene jeg har brukt har gitt meg god effekt. Bruker så klart også solkrem - men solkrem gir meg ikke mye fukt, jevner ikke ut huden og hindrer ikke kviseutbrudd. Så, ja til solkrem og ja til andre gode produkter som gir huden min fukt og spenst, jevner ut huden og gir meg en følelse av velvære. 

Jeg fikk anbefalt en krukke som visstnok skulle gjøre underverker. Den kostet 1000kr for en liten krukke, men det resulterte i masse kviser. 

Jeg har slitt med tørr hud og kviser, men har hatt god effekt av Riemann sine☺️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den dyr eller god på pris?

170kr for en flaske. Den varer ganske lenge. 

Riemann er forresten mer som sololje, og ikke krem. Jeg bruker solfaktor 50 i ansiktet og 30 på kroppen.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk anbefalt en krukke som visstnok skulle gjøre underverker. Den kostet 1000kr for en liten krukke, men det resulterte i masse kviser. 

Jeg har slitt med tørr hud og kviser, men har hatt god effekt av Riemann sine☺️

En gjør noen tabber når en er på jakt etter gode produkter. Jeg for min del bruker penger på retinolserum, fuktserum, oljeserum og en krem som gir mye fukt og som kan brukes både dag og kveld + solkrem. Jeg hadde aldri klart meg med bare solkrem. Solkrem beskytter mot sol, men det gjør ikke så mye annet. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men jeg anbefaler denne: https://www.vitusapotek.no/sol,-fritid-og-reise/solkrem/solkrem-voksne/cliniderm-lett-og-mattende-solkrem-(gel)-til-ansiktet-spf-25,-50-ml-/p/845371?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI1uDDk6GQ7AIV3wCiAx2aQQdEEAQYAiABEgIyLfD_BwE

Den gir meg ikke kviser og jeg kan kombinere den med en fuktighetsgivende krem samt ulike serumer. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men jeg anbefaler denne: https://www.vitusapotek.no/sol,-fritid-og-reise/solkrem/solkrem-voksne/cliniderm-lett-og-mattende-solkrem-(gel)-til-ansiktet-spf-25,-50-ml-/p/845371?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI1uDDk6GQ7AIV3wCiAx2aQQdEEAQYAiABEgIyLfD_BwE

Den gir meg ikke kviser og jeg kan kombinere den med en fuktighetsgivende krem samt ulike serumer. 

Bruker faktor 50, og ikke 25, men fant ikke den med faktor 50 nå. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den beste kremen for å hjelpe på og også ta vare på huden for framtiden? 

Jeg hadde ikke brukt solkrem isteden for øyekrem, men heller som et supplement. Og da selvsagt kun på dagtid. 

Anbefaler øyekremer med aktive ingredienser ut i fra hva du ønsker å jobbe med, for eksempel c-vitamin, peptider, Retinol (natt), aha-syrer. 

Jeg ville heller ikke brukt aftersun som nattkrem. Igjen, aktive ingredienser. 

Anonymkode: 8fe42...75b

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brukt solkrem isteden for øyekrem, men heller som et supplement. Og da selvsagt kun på dagtid. 

Anbefaler øyekremer med aktive ingredienser ut i fra hva du ønsker å jobbe med, for eksempel c-vitamin, peptider, Retinol (natt), aha-syrer. 

Jeg ville heller ikke brukt aftersun som nattkrem. Igjen, aktive ingredienser. 

Anonymkode: 8fe42...75b

Er det en øyekrem du anbefaler som f.eks. inneholder c-vitamin? 

Skrevet

Så det er ingen som har funnet en fantastisk øyekrem som de kan anbefale videre? Jeg vurderer Sensai, men har lyst å se om det er flere som er aktuelle.

Skrevet

Takk for tips :) Kom gjerne med flere.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste solkrem i Norge, kombinert med CeraVe fuktighetskrem har det gitt fine resultater her, smører inn når huden er fuktig.

Anonymkode: 35920...619

Skrevet

Du trenger ikke øyekrem, det er like godt  med en god fuktighetskrem, mot hovne øyne hjelper faktisk en kald t- skje, Dr Dray på youtube gir deg all informasjon du trenger å vite, bare å søke i vei, sparte meg for utallige tusenlapper ut av vinduet på f,eks dyre øyekremer. :)

Anonymkode: 35920...619

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...