Gjest Kirsebæra Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Jeg har, helt plutselig og overraskende, fått en tenåring i hus! (Neida! Men han vokste omtrent 15 cm nesten over natta virker det som!) Passer ikke klær på barneavdelingen lenger (de som stopper på 170) så da er spørsmålet, hvor kjøper dere klær til barnet? Alt fra voksenstørrelser er jo ganske dyrt, OG helt ukjent territorie så jeg aner ikke hva som er god kvalitet. Er Cubus bra? Jack and Jones? Boys of europe? Gutten er forøvrig autist og får helt hetta av å være med å prøve, så jeg må kjøpe og han prøve hjemme, og så må jeg eventuelt deponere, så OK med erfaringer. Jeg vil tro han er en mer regular fit enn skinny fit. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Mine barn er yngre enn dine, men jeg handler bare på Zalando. Det høres ut som det hadde vært noe for deg? Anonymkode: 1d156...0f3
Gjest Kirsebæra Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Det var lurt! Det har jeg ikke tenkt på! Der kan jeg jo filtrere søket også. Takk!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Min 14 år gamle gutt handler det meste på New Yorker, eller herreavdelingen på h&m. Anonymkode: 8459c...be8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Jack snd jones zalando for superdry, hollister og pierone Anonymkode: 24931...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå