Gå til innhold

Liker virkelig ikke barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke fordra noen barn.. Alt fra når de gråter/skriker/maser, på butikker når de løper i veien osv osv. Jeg blir jo på en måte glad for å se at andre får barn og er lykkelige med det. Men jeg klarer ikke fordra de, og gjør ALT jeg kan for å unngå de.. Er det andre som føler det sånn? Føler meg veldig alene om dette. Jeg skal jo selvfølgelig aldri ha barn selv, fordi jeg skjønner at jeg blir en megadårlig mor..

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke proklamerer dette høyt er det greit. Alle liker ikke alt 

Anonymkode: a4744...626

• Liker 7
Skrevet

Samme her. Barn er ikke noe jeg vil ha i mitt liv, verken egne eller andres.

Anonymkode: 54a58...281

• Liker 5
Skrevet

Jeg er sånn. OG jeg har egne barn 😃To stk, til og med.

Jeg kan ikke fordra andres barn. Men jeg elsker mine egne. 

Jeg har blitt mer tolerant ("herdet", er vel kanskje rettere å si) med andres barn etter jeg fikk barn selv. Men jeg liker dem fremdeles ikke. 

Jeg føler meg ikke alene om det, det er da plenty av folk som virkelig ikke liker barn. Det ser du jo bare i tusen tråder her, med folk som blir sinte fordi folk har med seg barn på kafé, restaurant, fly, osv, og mener at folk med barn ikke skal få lov å bevege seg ute i samfunnet om de ikke knebler og baster og binder ungene sine.. 

Anonymkode: 4e1ed...b4a

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sånn. OG jeg har egne barn 😃To stk, til og med.

Jeg kan ikke fordra andres barn. Men jeg elsker mine egne. 

Jeg har blitt mer tolerant ("herdet", er vel kanskje rettere å si) med andres barn etter jeg fikk barn selv. Men jeg liker dem fremdeles ikke. 

Jeg føler meg ikke alene om det, det er da plenty av folk som virkelig ikke liker barn. Det ser du jo bare i tusen tråder her, med folk som blir sinte fordi folk har med seg barn på kafé, restaurant, fly, osv, og mener at folk med barn ikke skal få lov å bevege seg ute i samfunnet om de ikke knebler og baster og binder ungene sine.. 

Ja, det er en gjengs holdning på kg i alle fall, men i det virkelige liv er det sjeldent man møter de holdningene.

Anonymkode: 56f28...4e7

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en gjengs holdning på kg i alle fall, men i det virkelige liv er det sjeldent man møter de holdningene.

Nåja, jeg har fått sure blikk og kommentarer både på butikk og flyplass, av helt normal barneoppførsel (som å le og synge høylydt, løpe omkring, osv). 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja, jeg har fått sure blikk og kommentarer både på butikk og flyplass, av helt normal barneoppførsel (som å le og synge høylydt, løpe omkring, osv). 

Er det normal oppførsel på en flyplass? Jeg lar ikke barnet mitt synge høylydt og løpe omkring på flyplassen. Jeg elsker barn, men blir irritert på foreldre som ikke irettesetter barna sine på offentlige steder.

Anonymkode: 57e19...ee7

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normal oppførsel på en flyplass? Jeg lar ikke barnet mitt synge høylydt og løpe omkring på flyplassen. Jeg elsker barn, men blir irritert på foreldre som ikke irettesetter barna sine på offentlige steder.

Anonymkode: 57e19...ee7

Det er normalt at småbarn på halvannet år kan være høylydte, ja, spesielt når de er oppgiret, noe de ofte blir om de skal fly for første gang ;) Jeg "lar" ham ikke gjøre sånne ting, men det er altså ikke en av-knapp på ungen, samme hvor jeg skulle ønske det var det, og det er ikke lov å stappe en sokk i kjeften på ham heller. På en flyplass er man gjerne fordi man venter på et fly, og da kan man faktisk ikke bare ta ungen under armen og gå vekk om ikke tilsnakk, avledning, og alle andre triks i boken fungerer ;) Det er normalt å la ungen løpe omkring der det er god plass til å gjøre det, ja, for å få ut litt energi til han må sitte stille i setet på flyet i to-tre timer. Å la ungen løpe i beina på folk, er selvsagt ikke ok, men det bør være helt uproblematisk for andre at ungen løper rundt på et helt åpent område, uten å være i veien for noen som helst. 

Jeg irriterer meg ihjel over høylydte unger selv når jeg skal fly, men det er altså lite man får gjort med det (noe du burde vite om du selv har barn.. du har kanskje store barn og har glemt trassalderen). 

• Liker 8
Skrevet

Jeg likte ikke barn noe særlig før. Det er blitt litt bedre etter at jeg fikk egne, men har fortsatt lav toleranse for andres dårlig oppdratte barn. 

Det er nok best for alle parter at du prøver å holde deg unna. Og kanskje ikke rope så høyt om det, det er ikke en mening som vekker mye sympati. Samme med folk som ikke liker eldre eller de med Down's. Helt greit, men da unngår man bare i størst mulig grad. 

Anonymkode: 777e7...5f1

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke sier noe høyt, bare tenker vårt. Evt bytter buss/bane om det er for ille. 

Anonymkode: febc1...562

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke sier noe høyt, bare tenker vårt. Evt bytter buss/bane om det er for ille. 

Anonymkode: febc1...562

Jeg opplever i alle fall 10 ganger mer smil og nikk og fremmede som tar positiv kontakt, enn sukking, stønning og blikk :) 

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg, ikke omgås du barn og ikke vil du ha barn, da er det jo greit da. :) 

Sånn som du har det med barn har jeg det med dyr. Men det er virkelig å banne i kirken å si du ikke liker dyr. 😄

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det er foreldres feil at unger blir sånn. Grensesetting burde vært et eget kurs tilbudt nye foreldre.

Anonymkode: 19fb3...9e2

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

Ser ikke helt problemet jeg, ikke omgås du barn og ikke vil du ha barn, da er det jo greit da. :) 

Sånn som du har det med barn har jeg det med dyr. Men det er virkelig å banne i kirken å si du ikke liker dyr. 😄

Helt enig! Eller rettere sagt; hunder

Jeg liker katter, men hunder kan jeg virkelig ikke fordra... Og de fleste mener man er rar om man ikke elsker de 😬

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksne folk klarer som regel å oppføre seg selv om man har de holdningene. Jeg misliker sterkt eldre folk med demens, men jeg går jo ikke rundt og forteller dette til hvem som helst eller behandler de veldig annerledes. 

Anonymkode: bb3c8...746

• Liker 3
Skrevet

Jeg hater ikke barn, men har ikke noe ønske om å bli mor. Om jeg ser barn som slår seg vrange mot foreldrene sine, så tenker jeg at jeg er glad det ikke er meg som må slite med dem. Ikke bare fordi jeg tenker at det må være jævlig slitsomt, men også fordi mange har lett for å tenke at man ikke har oppdragelse på barnet sitt. Som oftest er ikke det tilfelle. 

Skrevet
3 timer siden, Absurdah skrev:

Helt enig! Eller rettere sagt; hunder

Jeg liker katter, men hunder kan jeg virkelig ikke fordra... Og de fleste mener man er rar om man ikke elsker de 😬

:5: Ja, du er jo nærmest psykopat om du ikke liker hunder.:ler:

Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

:5: Ja, du er jo nærmest psykopat om du ikke liker hunder.:ler:

Haha, jeg vet. Er ikke min greie med sikling, fæl lukt, hoppende og bjeffende 🤣

Skrevet
6 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Så lenge du ikke er slem mot dyr ser jeg ikke hvorfor noen skulle bry seg.

Eller forresten, jeg jobbet en gang med en dame som mener det er moralsk forkastelig at det blir brukt ressurser på å hjelpe dyr så lenge det finnes mennesker her i verden som også lider. Helt grusom holdning. Om du er av samme mening er du også en drittkjerring.

Anonymkode: 75579...e13

Skrevet

Jeg likte ikke andres barn før, så fikk jeg eget, nå liker jeg faktisk barn.. Mot alle odds. Ikke alle barn da. Eller er vel mer at selve vesenet er irriterende og foreldrene ikke gjør noe med det. Det er kanskje foreldrene jeg ikke liker 😂

Liker ikke hunder heller, de er for intens og det blir for mye for meg. 

Katter derimot ❤️ jeg hilser og koser alle katter jeg møter, og det gjør dattera mi og. Vi har en hamster, og jeg liker den veldig mye bedre enn enkelte folk 😊

Anonymkode: 3374b...448

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...