Gå til innhold

Hvem tror du vinner presidentvalget?

Hvem tror du vinner presidentvalget?  

117 stemmer

1. 1. .

• Biden
      45
    • Trump
      72

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, The Kitten skrev:

Trump, dessverre.

Og alt det gode han har gjort da? 
Aldri vært så lav arbeidsledighet blant svarte i USA. 

Ja, han sier jævlig mye tullete ting, men man må se på hva han gjør, ikke bare hva han sier. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AndreasBR said:

Og alt det gode han har gjort da? 
Aldri vært så lav arbeidsledighet blant svarte i USA. 

Ja, han sier jævlig mye tullete ting, men man må se på hva han gjør, ikke bare hva han sier. 

At det er lav arbeidsledighet betyr ikke at folk klarer seg bedre. Kjenner flere i USA som må ha 2-3 jobber for å få det til å gå rundt, og det var før corona.

Skrevet
3 minutter siden, Tanuki skrev:

At det er lav arbeidsledighet betyr ikke at folk klarer seg bedre. Kjenner flere i USA som må ha 2-3 jobber for å få det til å gå rundt, og det var før corona.

Ja, men hva er problemet med at noen må ha 2 jobber? Er da ingen menneskerett å tjene godt nok på 1 jobb? bare se på bønder og taxisjåfører. Taxi burde jo strengt tatt vært en student-jobb. 

Skrevet

Jeg tror ingenting før jeg ser det, gidder ikke gjette, ikke etter hvordan forholdene er i det tulle-landet. Clinton vant jo egentlig med stemmer forrige gang. 

Men, jeg håper, for alles skyld, at det blir Biden som vinner -og at Kamela Harris og Biden blir "presidenter sammen" altså at de deler taletiden mellom dem godt og virkelig blir et synlig team. Og jeg håper at det blir tydelige valgresultater, så de blir lett å ta over uten noe ekstra tullball fra Trump's side. 

Skrevet

Tror at Trump vinner dessverre. Hvis Biden vinner skal jeg feire skikkelig.

• Liker 2
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Amerikanerne bryr seg mest om økonomien om dagen (vil jeg tro) så tror det blir Trump igjen. Jeg håper på Biden, selv om jeg synes det er helt på trynet at fyren er 77 år. Mest sannsynlig vil da visepresidenten ta over etter hvert, men synes det er trist at det er på den måten Amerika får sin første kvinnelige president.. 

Skrevet

Etter dagens nyhet er jeg enda mer sikker på at Biden vinner.

Skrevet
On 10/1/2020 at 5:19 PM, Happy-Face said:

Jeg tviler på at debattene mellom presidentkandidatene på TV egentlig har særlig innvirkning på mange av seerne. Temmelig mange velgere har for lengst hoppet oppi "skyttergravene" deres.

Og foreløpige meningsmålinger i god tid før valget er neppe verdt noe særlig, til syvende og sist. Noen som husker hvordan disse målingene slå ut mellom Hillary Clinton og Donald Trump ved 2016-valget? 

Klart det, men det som har noe å si er hva uavhengige velgere mener om debatten. Hvis en ikke har bestemt seg så kan debattene har mye å si.

Meningsmålingene stemte forsovet; Hillary fikk flest antall stemmer, men Trump vant fordi han fikk flere valgmenn/delegater.

Skrevet

Trump - dessverre. Det er få ganger i historien en sittende president ikke blir gjenvalgt. I tillegg har han mange tilhengere (dessverre) og når ut til folk som ikke pleier å stemme. Han har (dessverre) utført en del av det han har lovet, som også gjør at de velgerne som vipper mellom demokratene og republikanere stemmer på republikanerne, selvom de ikke liker personen Trump. 

Skrevet

Jeg tror det blir Trump som vinner. 

Skrevet
På 1.10.2020 den 15.05, Tanuki skrev:

Så må du huske at lønningsnivået i USA ikke kan sammenlignes med Norge. Det er mye fattigdom i USA. 

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg trodde det ble Trump. Nå har jeg seriøst ikke peiling. Jeg føler litt om han blir innlagt lenge, så blir han til en slags Bobby Sands og blir valgt uansett. Jeg tror ikke at de som virkelig tror på ham blir påvirket av dette, men… Jeg HÅPER at det ikke er like mange som hater Biden som hatet Clinton, men jeg føler meg totalt fortapt for tiden. Men det er drama og spennende, det skal være visst.

Skrevet
På 1.10.2020 den 15.05, Tanuki skrev:

Derfor er det et stort poeng at under Trump er det første gang på flere tiår mange har opplevd reallønnsøkning. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Linny111 skrev:

Jeg trodde det ble Trump. Nå har jeg seriøst ikke peiling. Jeg føler litt om han blir innlagt lenge, så blir han til en slags Bobby Sands og blir valgt uansett. Jeg tror ikke at de som virkelig tror på ham blir påvirket av dette, men… Jeg HÅPER at det ikke er like mange som hater Biden som hatet Clinton, men jeg føler meg totalt fortapt for tiden. Men det er drama og spennende, det skal være visst.

Boden er nok ikke det beste valget demokratene har hatt. Det blir Trump. 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet
På 1.10.2020 den 15.20, Kågebruker skrev:

Tror at Trump vinner dessverre. Hvis Biden vinner skal jeg feire skikkelig.

Demokratene driver med massivt valgjuks, så kan hende du kan feire skikkelig, dessverre.

Skrevet
8 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Demokratene driver med massivt valgjuks, så kan hende du kan feire skikkelig, dessverre.

🙄

Skrevet
5 timer siden, Lothlorien- skrev:

De er store innenfor rasisme/diskriminering av afro-amerikanere også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...