Fru Uperfekt Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Pga BLM m.m tror jeg Trump vinner. Men håper på Biden selv om det ikke er så stor forskjell. 1
Centimeteren Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 Biden leder meningsmålingene klart. 3
Honey Dew Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Tror det blir Trump, men håper på Biden. 7
Gjest Villfisker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Håper Trump. Ikke fordi jeg er så begeistret for ham, men fordi alternativet er verre.
Kjetil E Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 Frykter at Trump vinner men håper og tror Biden vinner. 3
Gjest Optimo Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Prøvde å se litt på debatten i går, men ti minutter var nok. Trump er en tulling og Biden er for gammel. Hva er det de driver med der borte?!
Mipsmaster Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 6 hours ago, Centimeteren said: Biden leder meningsmålingene klart. 7
Tanuki Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 Så på debatten mellom Trump og Biden, eller det som skulle ha vært en debatt. Trump var jo fullstending av hengslene, cred til Biden for å ikke miste besinnelsen helt. Som vanlig snakket Trump mest til sine tilhengere, lurer på hva uavhengige velgere mener om kandidatende etter dette. Høydepunkter/lavmål: -Trump som nektet å fordømme hvite ekstremister - han avbrøt mens Biden snakket om sin AVDØDE sønn - Trump som IGJEN nektet å si hvor mye han betaler i skatt - Biden som ba Trump holde kjeft - Trump som ikke engang prøvde å late som han bryr seg om reglene for en debatt, Biden fremsto som en skikkelig statsmann i forhold 11
Cleopatra70 Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Jeg tror Trump vinner. Og grunnen er at Deep State - hvis Deep State finnes - vil ha han der fordi han virker splittende for USA.
Tanuki Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 5 hours ago, Cleopatra70 said: Jeg tror Trump vinner. Og grunnen er at Deep State - hvis Deep State finnes - vil ha han der fordi han virker splittende for USA. konspirasjontull, den eneste som vil ha ham er Mitch McConnel, og bare fordi Trump er en nyttig idiot 4
MorTil2 Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Noen som så Urix på NRK i går? Der ble debatten mellom Trumf og Biden diskutert. Det var to deltakere, og Simon Friis Larsen fra Krf stilte som "heiagjeng" for Trumf. Han mente at Trumf var bra for det amerikanske folket fordi han snakker med kristne ledere og støtter seg til dem i sine avgjørelser. Han mente videre at DT bidro til fred i verden, og på toppen av det hele mente at Kfp her i Norge burde være mer som Trumf.... Som det andre intervjuobjektet sa: Trumf står ikke for noen av disse verdiene, hverken nestekjærlighet, respekt eller menneskeverd - Trumf er en bølle og bryr seg kun om seg selv. Men dessverre tror jeg at det er veldig mange i USA som velger utifra et slikt verdisyn som Friis Larsen - så lenge Trumf sier "God bless America", snakker med kristne ledere og står foran kirker med bibelen i hånden tilstrekkelig mange ganger, ja, da anses han for å være mannen med stor M. Håpet er at Biden vinner, men faren er absolutt tilstede for at det blir 4 nye uforutsigbare år med Donald Trumf. Endret 1. oktober 2020 av MorTil2
Cleopatra70 Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 8 timer siden, Tanuki skrev: konspirasjontull, den eneste som vil ha ham er Mitch McConnel, og bare fordi Trump er en nyttig idiot Nei for det eksisterer ikke èn konspirasjon i denne verden. 1
Edie Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 Biden, amerikanerne kan vel ikke være så idioter at de stemmer på Trump igjen
Tanuki Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 57 minutter siden, Catalina Culès said: Biden, amerikanerne kan vel ikke være så idioter at de stemmer på Trump igjen Han kan vel vinne uten å få flest stemmer, så lenge han får flest valgmenn? var det ikke det som skjedde i 2016? 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, Tanuki skrev: Han kan vel vinne uten å få flest stemmer, så lenge han får flest valgmenn? var det ikke det som skjedde i 2016? Sikkert, jeg kjenner ikke til det amerikanske valget og hvordan det foregår. Skal jeg ærlig innrømme.
Tanuki Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, Catalina Culès said: Sikkert, jeg kjenner ikke til det amerikanske valget og hvordan det foregår. Skal jeg ærlig innrømme. håper Texas vipper til blått, da skal det mye til for at Trump klarer seg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå