Gå til innhold

Hvem tror du vinner presidentvalget?

Hvem tror du vinner presidentvalget?  

117 stemmer

1. 1. .

• Biden
      45
    • Trump
      72

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga BLM m.m tror jeg Trump vinner. 

Men håper på Biden selv om det ikke er så stor forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Biden leder meningsmålingene klart.

• Liker 3
Skrevet

Tror det blir Trump, men håper på Biden.

• Liker 7
Gjest Villfisker
Skrevet

Håper Trump. Ikke fordi jeg er så begeistret for ham, men fordi alternativet er verre.

Skrevet

Frykter at Trump vinner men håper og tror Biden vinner. 

• Liker 3
Skrevet

Prøvde å se litt på debatten i går, men ti minutter var nok. Trump er en tulling og Biden er for gammel. Hva er det de driver med der borte?! 

Skrevet
6 hours ago, Centimeteren said:

Biden leder meningsmålingene klart.

bildschirmfoto-2017-02-07-um-13-03-08.png

• Liker 7
Skrevet

Så på debatten mellom Trump og Biden, eller det som skulle ha vært en debatt. Trump var jo fullstending av hengslene, cred til Biden for å ikke miste besinnelsen helt. 

Som vanlig snakket Trump mest til sine tilhengere, lurer på hva uavhengige velgere mener om kandidatende etter dette. 

Høydepunkter/lavmål:

-Trump som nektet å fordømme hvite ekstremister

- han avbrøt mens Biden snakket om sin AVDØDE sønn

- Trump som IGJEN nektet å si hvor mye han betaler i skatt

- Biden som ba Trump holde kjeft

- Trump som ikke engang prøvde å late som han bryr seg om reglene for en debatt, Biden fremsto som en skikkelig statsmann i forhold

• Liker 11
Skrevet

Trump, dessverre.

Skrevet

Jeg tror Trump vinner. Og grunnen er at Deep State - hvis Deep State finnes - vil ha han der fordi han virker splittende for USA.

Skrevet
5 hours ago, Cleopatra70 said:

Jeg tror Trump vinner. Og grunnen er at Deep State - hvis Deep State finnes - vil ha han der fordi han virker splittende for USA.

konspirasjontull, den eneste som vil ha ham er Mitch McConnel, og bare  fordi Trump er en nyttig idiot

• Liker 4
Skrevet (endret)

Noen som så Urix på NRK i går? Der ble debatten mellom Trumf og Biden diskutert. Det var to deltakere, og Simon Friis Larsen fra Krf stilte som "heiagjeng" for Trumf. Han mente at Trumf var bra for det amerikanske folket fordi han snakker med kristne ledere og støtter seg til dem i sine avgjørelser. Han mente videre at DT bidro til fred i verden, og på toppen av det hele mente at Kfp her i Norge burde være mer som Trumf.... Som det andre intervjuobjektet sa: Trumf står ikke for noen av disse verdiene, hverken nestekjærlighet, respekt eller menneskeverd - Trumf er en bølle og bryr seg kun om seg selv.

Men dessverre tror jeg at det er veldig mange i USA som velger utifra et slikt verdisyn som Friis Larsen - så lenge Trumf sier "God bless America", snakker med kristne ledere og står foran kirker med bibelen i hånden tilstrekkelig mange ganger, ja, da anses han for å være mannen med stor M.

Håpet er at Biden vinner, men faren er absolutt tilstede for at det blir 4 nye uforutsigbare år med Donald Trumf.

Endret av MorTil2
Skrevet
8 timer siden, Tanuki skrev:

konspirasjontull, den eneste som vil ha ham er Mitch McConnel, og bare  fordi Trump er en nyttig idiot

Nei for det eksisterer ikke èn konspirasjon i denne verden.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Biden, amerikanerne kan vel ikke være så idioter at de stemmer på Trump igjen :vetikke:

Skrevet
57 minutter siden, Catalina Culès said:

Biden, amerikanerne kan vel ikke være så idioter at de stemmer på Trump igjen :vetikke:

Han kan vel vinne uten å få flest stemmer, så lenge han får flest valgmenn? var det ikke det som skjedde i 2016?

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, Tanuki skrev:

Han kan vel vinne uten å få flest stemmer, så lenge han får flest valgmenn? var det ikke det som skjedde i 2016?

Sikkert, jeg kjenner ikke til det amerikanske valget og hvordan det foregår. Skal jeg ærlig innrømme. 

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès said:

Sikkert, jeg kjenner ikke til det amerikanske valget og hvordan det foregår. Skal jeg ærlig innrømme. 

håper Texas vipper til blått, da skal det mye til for at Trump klarer seg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...