AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg blir snart helt desperat. Jeg har hatt en operasjon i foten, som medfører at jeg må ha gips i flere uker for å holde det stabilt. Det går greit på dagtid, har foten mye opp, men om natta så er gipsen stram og ubehagelig. Får man sovetabletter på grunn av noe sånt eller er det grunnlag nok for å høre om jeg kan få ny gips for å se om det hjelper? 😬 jeg får mest lyst til å rive den av meg 🥵 Anonymkode: 739ce...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 30. september 2020 #2 Del Skrevet 30. september 2020 Kan prøve melatonin dråper. Det er kost tilskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlands-jenta Skrevet 30. september 2020 #3 Del Skrevet 30. september 2020 https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/kosttilskudd-vitaminer-mineraler/kosttilskudd-vitaminer-mineraler-melatonin/flytende-melatonin/?gclid=Cj0KCQjwtsv7BRCmARIsANu-CQfYUg9CaKH0uUaYG6ypHSFvhwhlPAIj4z7Nd842-G-30o5uPABp8akaAgpoEALw_wcB Hjelpe på søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Del Skrevet 30. september 2020 Dette er ikke godt, men det blir snart bedre. Du må sitte med benet mest mulig høyt, spesielt om kvelden. Det skal helst over hjertet, så å ligge med benet på en pute er bra. Når du legger deg må du prøve å finne en god stilling med benet på en pute. Prøv å bevege tærne få å få litt blodsirkulasjon. Hvis gipsen er altfor stram må du ta kontakt med legen for å høre om den må byttes. Med meg gikk det over på noen dager, så gipsen ble for stor, og da var det godt å få byttet den. Når jeg sov brukte jeg alltid en lang sokk over gipsen for den skrapte på det andre beinet. God bedring. Anonymkode: fc69e...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Del Skrevet 30. september 2020 Kan du ha puter under foten når du sover? Har selv hatt større kne-operasjon og ligget med skinne (fra midt på låret til ankel), og måtte ligge på ryggen i ukesvis. Det var noe ordentlig dritt. Mitt beste råd er prøv å bruke puter under, ta smertestillende før du sover, og prøv å tenke at det er snakk om et par uker. Er det bedre å sove på sofaen eventuelt? Har du det varmt på soverommet, og foten hovner opp inni som gjør at gipsen føles strammere på natta? Jeg ville vært forsiktig med sovepiller og nyoperert fot, hvis du sovner for kraftig og klarer å gjøre noe galt i søvne. Anonymkode: 6743c...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg brukte to puter for å bygge oppunder foten da jeg hadde gips etter brudd, det hjalp veldig! Sitt også mest mulig høyt med foten på kvelden før du legger deg, så det ikke blir for hovent. Anonymkode: b3584...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå