Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er 18 år (jente) og liker en fyr. Han var noen jeg i starten fant veldig skummel, men samtidig veldig attraktiv. Det er lenge siden jeg har hatt slike sterke følelser for en gutt (flere år). Vi har vært på flere fester, hytteturer og har snappet litt. Har allikevel aldri gått noe lenger enn å sittet inntil hverandre. Men jeg føler allikevel at det kan bli noe mellom oss. Men hvordan kan jeg gå fram nå? Noen smarte måter å vise at jeg liker han uten at jeg risikerer å stå med hjertet i hånda og bli såra? Hver minste lille slue tips tas gledelig imot:)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Kvinneguden4 said:

Heisann. Jeg er 18 år (jente) og liker en fyr. Han var noen jeg i starten fant veldig skummel, men samtidig veldig attraktiv. Det er lenge siden jeg har hatt slike sterke følelser for en gutt (flere år). Vi har vært på flere fester, hytteturer og har snappet litt. Har allikevel aldri gått noe lenger enn å sittet inntil hverandre. Men jeg føler allikevel at det kan bli noe mellom oss. Men hvordan kan jeg gå fram nå? Noen smarte måter å vise at jeg liker han uten at jeg risikerer å stå med hjertet i hånda og bli såra? Hver minste lille slue tips tas gledelig imot:)))))

Såra blir du sikkert uansett om du får et nei, dette e noe du må bare forberede deg på.

Mange menn  kan være sjenert av å gå fram fordi de er rett for og bli avist, samme gjelder kvinner.
Det kan også være at han har friend zona deg, så det må du også være forberedet på. 

Det er ikke noe hokus pokus dette her..

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg bare dratt til han, satt meg på siden av han og sagt hva jeg føler for han/henne. værre er det ikke. Er ikke vits og dra ut tiden om dere begge kanskje liker hverandre.

Skrevet
3 minutter siden, Bamse20 skrev:

Såra blir du sikkert uansett om du får et nei, dette e noe du må bare forberede deg på.

Mange menn  kan være sjenert av å gå fram fordi de er rett for og bli avist, samme gjelder kvinner.
Det kan også være at han har friend zona deg, så det må du også være forberedet på. 

Det er ikke noe hokus pokus dette her..

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg bare dratt til han, satt meg på siden av han og sagt hva jeg føler for han/henne. værre er det ikke. Er ikke vits og dra ut tiden om dere begge kanskje liker hverandre.

Dette. :)

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Kvinneguden4 skrev:

Det er lenge siden jeg har hatt slike sterke følelser for en gutt (flere år). 

Flere år faktisk. Du er 18? Sikker på det. 

Anonymkode: c4f63...cd2

• Liker 2
Skrevet

Lurer mest på hvorfor du syntes han var skummel? Dersom han er en typisk badboy vil jeg virkelig anbefale deg å styre unna

Anonymkode: 04844...a8f

• Liker 2
Skrevet

Mann 29 her. 

Det er faktisk lite som er bedre enn når ei jente kommer bort til deg og sier at hun er interessert. 
Hadde et sånt øyeblikk for ikke lenge siden hvor ei på 24 år sa rett ut at hun hadde et godt øye til meg. Automatisk kyssa jeg henne og vi ble stående der ei god stund å kysse 🤤 

Bare si det du føler. Enten går det bra eller så går det ikke bra, men ikke dra ut tiden.

Anonymkode: 9c45d...56f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...