AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Trenger litt kvinnelig perspektiv på noe. Jeg har oppdaget at hva menn synes attraktivt hos kvinner, eller barometeren. Den er helt forskjellig ifra kvinner. Jeg vil gjerne avbekrefte/bekrefte. Er det sant, at dere kvinner synes at menn er attraktivt på. Penger(som i suksess), utdanning, sans for humor, status og autoritet? Takker for svar. Anonymkode: 40d43...124
Anne88 Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 For min del handler det mest om kjemi. Hvordan jeg føler meg i den andres selskap, hvis jeg settes pris på så merker jeg det f.eks. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Kjemi, altså sans for humor bl.a. Bryr meg ikke om penger, status eller utdanning. En slags autoritet kan være tiltrekkende (sexy), trenger ikke være forbundet med yrke, men karakter, at man er litt bestemt og dominant. Anonymkode: 9015a...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt kvinnelig perspektiv på noe. Jeg har oppdaget at hva menn synes attraktivt hos kvinner, eller barometeren. Den er helt forskjellig ifra kvinner. Jeg vil gjerne avbekrefte/bekrefte. Er det sant, at dere kvinner synes at menn er attraktivt på. Penger(som i suksess), utdanning, sans for humor, status og autoritet? Takker for svar. Anonymkode: 40d43...124 Har aldri vært sammen med noen som har penger, status, eller autoritet. Sånne menn hadde ikke sett noe I meg uansett. Barometer mitt er 1- bor ikke i samme hus som foreldrene, 2-sitter ikke med fjøsklær I sofaen, 3-har alle tennene I behold. Anonymkode: 00418...070 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Hvor mye penger mannen har, bryr jeg meg ikke om, så lenge han har god økonomisk sans. Jeg ønsker ikke være sammen med en mann som sløser og setter seg selv i gjeld med vitens vilje. Hvilken type utdanning han har bryr jeg meg heller ikke om, så lenge han har en jobb som han trives i. Det er ikke så gøy å være sammen med en mann som hater jobben sin, merkbar mye tid går med til at han skal klage over den helvetes drittjobben som han i utgangspunktet burde si opp, for så å lete etter en ny. Har kun opplevd dette i ett forhold, men det var slitsomt nok. Jeg bryr meg ikke om hvor mye han tjener, så lenge han har fast inntekt. At hans humor matcher min er jo på sett og vis viktig. Kan hende han har en humor som jeg ikke har, men som jeg ler av, og det er nok for meg. Jeg syns det er fint om han får meg til å le. Status og autoritet tenker jeg ikke på. Så, kort fortalt: at han har god økonomisk sans, har en jobb han trives i og får meg til å le, det er svært attraktivt. Hilsen K25. Anonymkode: 3ad42...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Og dette er for øvrig det jeg syns er viktigst: 1. at han er lojal 2. at han er ærlig 3. at han er omsorgsfull 4. at han er hjelpsom 5. at han får meg til å le Om en mann er alle de fem tingene, ja, da kan jeg bli tiltrukket. Uavhengig av hvordan han ser ut, jeg har ingen krav på utseende. Anonymkode: 3ad42...c9b 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt kvinnelig perspektiv på noe. Jeg har oppdaget at hva menn synes attraktivt hos kvinner, eller barometeren. Den er helt forskjellig ifra kvinner. Jeg vil gjerne avbekrefte/bekrefte. Er det sant, at dere kvinner synes at menn er attraktivt på. Penger(som i suksess), utdanning, sans for humor, status og autoritet? Takker for svar. Anonymkode: 40d43...124 Jeg driter i alt det du ramser opp. Det er helt uviktig for meg. Joda, sans for humor er en god egenskap, men det er viktigst når det gjelder vennskap. For at jeg skal finne en mann tiltrekkende, må han være pen, kjekk og deilig. Jeg er nok dessverre like utseendefokusert som det menn er, dessverre. Ikke at DET er noe positivt, heller så klart. Jeg vet godt at jeg burde hatt bedre verdier. Anonymkode: a5594...c36 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Penger først, så størrelse på penis. Helst over 185 og six pack. Anonymkode: 88413...9f0
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 Sans for humor er eneste av det som nevnes i HI som er viktig for meg, men det må være en sans for humor som passer med min humor. Det jeg faller for er : - Artig å være sammen med, og føles samtidig lun, trygg og omtenksom. Også i senga. Artig, lun, trygg og omtenksom der også, i god balanse. - Har god boevne. En lite tiltalende bolig får meg til å løpe fort, uansett hvordan andre ting er. - Gode sosiale evner. - Utseende. Jeg liker litt kraftige menn med glimt i øyet. Anonymkode: cf774...492 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt kvinnelig perspektiv på noe. Jeg har oppdaget at hva menn synes attraktivt hos kvinner, eller barometeren. Den er helt forskjellig ifra kvinner. Jeg vil gjerne avbekrefte/bekrefte. Er det sant, at dere kvinner synes at menn er attraktivt på. Penger(som i suksess), utdanning, sans for humor, status og autoritet? Takker for svar. Anonymkode: 40d43...124 Penger er viktig i den forstand at det må være økonomi der til å kunne dra på ferie, gå ut og spise, kunne kle seg bra osv. Ut over det er det ikke så viktig om han har masse penger eller ikke. For meg er utdanning viktig, men det kan godt være en yrkesutdanning, må ikke være universitetsgrad (selv om jeg har det selv). Jeg dater ikke menn som er "mellom jobber" eller uføretrygdet, selv om de er fine fyrer. Humor er kjempeviktig! Glimt i øyet og ler lett. Status og autoritet, det bryr jeg meg ikke om. Men han må være hel ved, til å stole på, snill, ta vare på seg selv, være raus og inkluderende. Anonymkode: 3ee64...38d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og dette er for øvrig det jeg syns er viktigst: 1. at han er lojal 2. at han er ærlig 3. at han er omsorgsfull 4. at han er hjelpsom 5. at han får meg til å le Om en mann er alle de fem tingene, ja, da kan jeg bli tiltrukket. Uavhengig av hvordan han ser ut, jeg har ingen krav på utseende. Anonymkode: 3ad42...c9b Setter disse punktene høyt selv og, i tillegg til sikkert en stor andel kvinner, noe som er ironisk siden de strider mot mange menns natur. Anonymkode: 5eedc...224
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 Utdanning - tja. Han må i alle fall ha ambisjoner om å «bli noe», men ikke nødvendigvis jobbrelatert. Tafatte mennesker uten motivasjon som bare eksisterer som zombier uten mål og mening i livet orker jeg ikke. Penger driter jeg i, det har jeg nok av selv. Anonymkode: e655a...78b 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger litt kvinnelig perspektiv på noe. Jeg har oppdaget at hva menn synes attraktivt hos kvinner, eller barometeren. Den er helt forskjellig ifra kvinner. Jeg vil gjerne avbekrefte/bekrefte. Er det sant, at dere kvinner synes at menn er attraktivt på. Penger(som i suksess), utdanning, sans for humor, status og autoritet? Takker for svar. Anonymkode: 40d43...124 Penger/suksess er ikke viktig, men jeg foretrekker at han kan forsørge seg sjøl og har en normal økonomi. Ikke luksusfellekandidat eller så lite penger at han ikke har råd til noe kos. Vil heller ikke ha en riking, synes det er umoralsk å karre til seg mengder. Utdanning er fint, men i min aldersgruppe (50+) er det mange som har interessante jobber uten så mye utdanning. Det er viktig at han trives i jobben, fordi det er en viktig del av livet. En som bare går og mistrives og har dårlig arbeidsmoral f eks, ville vært turnoff. Jobben kan godt være som snekker eller vaktmester eller lærer eller rådgiver, men han trenger en nysgjerrig hjerne, slik at vi kan snakke og diskutere og utforske verden sammen! Sans for humor vil vel alle at partneren skal ha Gjerne en som ser humor i de små ting og hjelper litt for alvorlige meg til å le. Orker ikke veldig grov eller slem humor. Status og autoritet kan slå begge veier, altså. Det som er tiltrekkende, er de som har statusen godt likt/kjernekar! En som er snill og omtenksom med folk rundt seg skårer høyt! Anonymkode: 4ec1d...eff
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Kjemi skaper tiltrekningen. For at det skal bli et forhold jeg ønsker å være i, må han ha orden på livet sitt, slik som jeg. Blir ikke tiltrukket av overfladiske ting. Blir tiltrukket av et sjarmerende smil og glimt i øyet. Anonymkode: 44e21...7b7 1
Gjest TheCatLady Skrevet 30. september 2020 #15 Skrevet 30. september 2020 Penger som i at han har ting på stell og har en inntekt synes jeg er viktig, men utover det er det ikke viktig. Utdanning er ikke så viktig, men viktig at han trives med det han gjør og tar grep hvis ikke. Kommer ikke til å bli sammen med noen som syter over jobben, men gjør ingenting med det. God humor er litt viktig, men trenger ikke å være avgjørende. Status og autoritet er ikke viktig for meg. Han kan gjerne være sær einstøing for min del Det er nok mer interessant i forhold til hvem jeg er. Jeg er mer opptatt av hvem han er. Det jeg liker er ærlighet, åpenhet, egne meninger, at han er snill, lojal og at vi har noenlunde like verdier og kjemi. Utseendet da ser jeg på øynene, smilet og utstråling.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #16 Skrevet 30. september 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Har aldri vært sammen med noen som har penger, status, eller autoritet. Sånne menn hadde ikke sett noe I meg uansett. Barometer mitt er 1- bor ikke i samme hus som foreldrene, 2-sitter ikke med fjøsklær I sofaen, 3-har alle tennene I behold. Anonymkode: 00418...070 Haha mannen min feilet på 2/3 av punktene dine. Flott mann allikevel 😄 Anonymkode: 72c19...334 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #17 Skrevet 30. september 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Penger først, så størrelse på penis. Helst over 185 og six pack. Anonymkode: 88413...9f0 Hilsen mann. Anonymkode: 70f14...f7a 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #18 Skrevet 30. september 2020 Tror utseende spiller en større rolle hos menn, mens damer i større grad ser på flere elementer feks. selvtillit, utstråling,trygghet (her kan økonomi og utdanning være med), humor, omsorg, utseende osv. Anonymkode: 51d0c...b59
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #19 Skrevet 30. september 2020 Generelt: 1. Utseende 2. Personlighet 3. Egenskaper 4. Status For noen vil status ha mer å si. Anonymkode: 77f0f...3cb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #20 Skrevet 30. september 2020 Litt overasket over at så mange mener utseende ikke er viktig overhode? mulig tinder bildene lyser utstråling eller at det er en hvis type jenter som henger der💁♂️ Menn er ivertfall ærlige på at de vil ha that ass å at kriteriene etter det er viktig for noe varig Anonymkode: 72f47...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå