AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Har time til gyn neste uke, men tenkte å forhøre meg her med andres erfaringer. Er i et stabilt forhold og vi har snakket masse i sammen om det å få barn, noe vi begge gleder oss til. Samtidig er vi begge veldig «praktiske» av oss og tenker veldig på «papiret». Vi ønsker derfor å vente et par år slik at vi begge er ferdige med studiene. Jeg er 25 år nå. Har pcos og er noe stresset over om det kanskje ikke er lurt å utsette graviditet over praktiske årsaker, altså redd for å vente for lenge. Spiller det noen rolle? Vi har lyst på flere barn, og er redd for at vi får problemer med å bli gravid, og jeg da begynner å bli oppi 30 årene før vi får vårt første barn, som heller ikke er ønskelig. Noen som har erfaringer/ innspill rundt dette? Anonymkode: bf9b1...b38
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Spør gyn. når du er der neste uke. Slutt i alle fall på prevensjon en stund før dere tenker å starte prøvingen. Man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta.. men man må være innstilt på at det tar en stund og ikke klaffer med en gang, uansett Anonymkode: 83ee6...78c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Folk med Pcos har ofte høyt AMH.. som har vist seg å gi bedre resultater i ivf og man er generelt fruktbar noen år lenger.. men vil tippe dette jevner seg ut mtp at det å bli gravid med pcos ikke er bare bare i seg selv. Og selv om man har mange egg igjen så kan de være av dårlig kvalitet.. Eggene får dårligere og dårligere kvalitet med alderen .. pcos eller ei Anonymkode: aeac4...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå