AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg er ikke ute etter kremer, ansiktsmasker og så videre. Jeg mener det som gjør at de har skikkelig glowy hud, det ser ut som noe som er sprøytet inn? Noen som har prøvd det, og hvor lenge varer det/pris? Anonymkode: 16a36...016
AnonymBrukern Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 (endret) Det kalles bilderedigering/facetune Endret 29. september 2020 av AnonymBrukern 22
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Det kalles bilderedigering/facetune Ja, jo, men jeg lurer på om det er sprøyte med hyaluronsyre? Anonymkode: 16a36...016
Scherbatsky Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 (endret) Fordi de har råd til hudbehandlinger, dermatolog som følger de opp konstant og alt annet de måtte føle for. Fillers (ulike typer, som f.eks ja, hyaluronsyre), tweakments, botox etc. Og mange sliter med huden sin SELV om de har råd til alt det (og sjuler det under sminke/redigering) fordi fin hud også er veldig mye flaks/gode gener. Ingen har perfekt hud, hud har tekstur og porer og ujevnheter. Vi ser bare lettere våre egne fordi vi står så tett på vårt eget speilbilde Endret 30. september 2020 av Scherbatsky 13
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Fordi du bare ser redigerte bilder, derfor. Søk på bilder uten Photoshop, så ser du tydelig at mange slettes ikke har så fin hud. Om du tenker på amerikanske kjendiser har de til og med "dårligere" hud enn oss Skandinaver, og ser ofte eldre ut enn dem er. Mange bruker dessuten fillers og botox, og det gjør susen. Fillers og botox er noe annet nå enn det var for ti år siden. Produkter blir forbedret for hvert år. Tenker kanskje få meg fillers selv etter jeg har bikket 40. Kommer an på hvor mange linjer jeg har i panna så klart. Men det er ikke feil å gjøre noe for å føle seg litt freshere, det hjelper på selvtilliten. Og less is more. Man trenger ikke gå helt bananas, rynker er normalt. Anonymkode: 60931...024 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 Jeg har en såkalt "perfekt" hud og får kommentarer av andre om huden min, og det er nettopp hudpleieprodukter som gir meg fin hud. Har et godt utgangspunkt, men det er hudpleieproduktene som er prikken over i-en. Anonymkode: d4bf9...d74 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ute etter kremer, ansiktsmasker og så videre. Jeg mener det som gjør at de har skikkelig glowy hud, det ser ut som noe som er sprøytet inn? Noen som har prøvd det, og hvor lenge varer det/pris? Anonymkode: 16a36...016 Det kalles mye penger Anonymkode: 3a10a...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Som andre sier, bildene er redigert, og så bruker de dyre hudprodukter og tar dyre hudbehandlinger og/eller operasjoner. Slike ting funker jo, men det beste er selvsagt å gi kroppen den næringen den trenger slik at du får fin hud uten å bruke ett eneste produkt. Jeg bruker ingen kjemikalier, ingen hudkremer, ingen ansiktssåpe, ingen solkrem lenger. Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Jeg kuttet ut planter fra kostholdet mitt for snart to år siden. Jeg spiser bare animalskt og drikker vann. Kjøtt, fisk, egg, lever, ost, fløte. Huden er til og med bedre enn i mine lavkarbo-dager, og det var en stor forbedring fra da jeg spiste "normalt norsk kosthold" med brød, pasta, frukt osv. Anonymkode: 4ca48...7f3 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som andre sier, bildene er redigert, og så bruker de dyre hudprodukter og tar dyre hudbehandlinger og/eller operasjoner. Slike ting funker jo, men det beste er selvsagt å gi kroppen den næringen den trenger slik at du får fin hud uten å bruke ett eneste produkt. Jeg bruker ingen kjemikalier, ingen hudkremer, ingen ansiktssåpe, ingen solkrem lenger. Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Jeg kuttet ut planter fra kostholdet mitt for snart to år siden. Jeg spiser bare animalskt og drikker vann. Kjøtt, fisk, egg, lever, ost, fløte. Huden er til og med bedre enn i mine lavkarbo-dager, og det var en stor forbedring fra da jeg spiste "normalt norsk kosthold" med brød, pasta, frukt osv. Men spiser du ikke lavkarbo nå da? Hvilke karbohydrater spiser du evt? Her var huden min som natt og dag etter at jeg kutta ut karbohydrater, og jeg spiste vel moderat lavkarbo i utgangspunktet. Da jeg kutta ut de siste karbohydratene og gikk over til keto ble huden mye penere, og det tok ikke mange dagene heller. Anonymkode: 20ab0...204 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Sjekk ut celebface på Instagram. Kjendiser har da nøyaktig den samme hud som vi dødelige har. Kardashians er f. eks kjent for både å bruke facetune selv, samt å betale paparazzier for å ta flatterende bilder. Anonymkode: 585e4...d60 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Det er bare å pleie huden med produkter. Putt på masse fuktighetsprodukter, så får du glowy hud. Anonymkode: 76722...8b6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 Men altså, hater å bruke henne som eksempel, men Sophie Elise. Jeg vet at hun har urenheter av og til, hun huden ser veldig spesiell ut, lurer på hva som gjør den sånn? Skjønner dere hva jeg mener? Jeg mener ikke nødvendigvis å være helt kvisefri, men det ser ut som at den er sprekkfull av fukt. Anonymkode: 16a36...016
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Som andre sier, bildene er redigert, og så bruker de dyre hudprodukter og tar dyre hudbehandlinger og/eller operasjoner. Slike ting funker jo, men det beste er selvsagt å gi kroppen den næringen den trenger slik at du får fin hud uten å bruke ett eneste produkt. Jeg bruker ingen kjemikalier, ingen hudkremer, ingen ansiktssåpe, ingen solkrem lenger. Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Jeg kuttet ut planter fra kostholdet mitt for snart to år siden. Jeg spiser bare animalskt og drikker vann. Kjøtt, fisk, egg, lever, ost, fløte. Huden er til og med bedre enn i mine lavkarbo-dager, og det var en stor forbedring fra da jeg spiste "normalt norsk kosthold" med brød, pasta, frukt osv. Anonymkode: 4ca48...7f3 Jeg er med på det du sier, men ingen solkrem? Det er bare lite smart. Du må beskytte huden fra solen, av helsemessige årsaker, og estetisk for at huden ikke skal eldes så fort. Sol er nummer 1 grunn til tidlige og dype rynker. Spiser du ingen grønnsaker? Det høres litt spesielt ut. Anonymkode: 16a36...016 4
Lisa Rowe Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 Bildene kjendiser flest legger ut er ekstremt redigert. De har også råd til de beste hudlegene og de dyreste hudbehandlingene, og dette vil jo selvsagt spille en stor rolle. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Som andre sier, bildene er redigert, og så bruker de dyre hudprodukter og tar dyre hudbehandlinger og/eller operasjoner. Slike ting funker jo, men det beste er selvsagt å gi kroppen den næringen den trenger slik at du får fin hud uten å bruke ett eneste produkt. Jeg bruker ingen kjemikalier, ingen hudkremer, ingen ansiktssåpe, ingen solkrem lenger. Jeg har aldri hatt så fin hud som nå. Jeg kuttet ut planter fra kostholdet mitt for snart to år siden. Jeg spiser bare animalskt og drikker vann. Kjøtt, fisk, egg, lever, ost, fløte. Huden er til og med bedre enn i mine lavkarbo-dager, og det var en stor forbedring fra da jeg spiste "normalt norsk kosthold" med brød, pasta, frukt osv. Anonymkode: 4ca48...7f3 ALT. ER. KJEMIKALIER. Kjemikalier er ikke dårlig (enkelte ingredienser er), men UVA og UVB er farlig i lengden. Vennligst slutt å spre farlig informasjon som dette. Anonymkode: 4f784...b2b 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en såkalt "perfekt" hud og får kommentarer av andre om huden min, og det er nettopp hudpleieprodukter som gir meg fin hud. Har et godt utgangspunkt, men det er hudpleieproduktene som er prikken over i-en. Anonymkode: d4bf9...d74 Og jeg får høre mye det samme som deg, men jeg bruker hverken sminke eller noen andre hudpleieprodukter, absolutt ingenting. Vel, bruker innimellom en helt ren, økologisk salve jeg har, men det er jammen meg sjelden. Anonymkode: 79797...356 2
Flamegirl Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg får høre mye det samme som deg, men jeg bruker hverken sminke eller noen andre hudpleieprodukter, absolutt ingenting. Vel, bruker innimellom en helt ren, økologisk salve jeg har, men det er jammen meg sjelden. Anonymkode: 79797...356 Gener.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Men altså, hater å bruke henne som eksempel, men Sophie Elise. Jeg vet at hun har urenheter av og til, hun huden ser veldig spesiell ut, lurer på hva som gjør den sånn? Skjønner dere hva jeg mener? Jeg mener ikke nødvendigvis å være helt kvisefri, men det ser ut som at den er sprekkfull av fukt. Anonymkode: 16a36...016 Hun bruker filter på instagram. Ellers er det jo photoshop, sminke, profesjonell lyssetting, penger til facials og fancy hudkremer, botox og fillers som gjør at det ser ut som at kjendiser har finere hud. Anonymkode: 6344a...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 39 minutter siden, Flamegirl said: Gener. Ja, kan være enig med deg der. Det jeg vil frem til er at produkter og enda flere produkter ikke alltid er svaret. Og den gangen jeg brukt sminke, selv om jeg brukte ordentlige og anbefalte produkter, ja da var huden min mye verre. Det hjalp rett og slett å bare kutte alt og la huden få lov til å puste og være naturlig. Anonymkode: 79797...356 1
Flamegirl Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan være enig med deg der. Det jeg vil frem til er at produkter og enda flere produkter ikke alltid er svaret. Og den gangen jeg brukt sminke, selv om jeg brukte ordentlige og anbefalte produkter, ja da var huden min mye verre. Det hjalp rett og slett å bare kutte alt og la huden få lov til å puste og være naturlig. Anonymkode: 79797...356 Gir mening, det! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå