Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morgen, kveld eller flere ganger i løpet av dagen?

Anonymkode: bb50e...c79

Skrevet

Morgen. 

Så slipper jeg å stresse med å ikke gå på do ila dagen for å ha konsentrert nok ettermiddagsurin. 

• Liker 1
Skrevet

Tar dere da flere tester den uken når dere potensielt kan ha eggløsning? Blir det ikke veldig dyrt? Til nå har jeg bare hatt sex hver dag i det fertile vinduet i appen flo, men ingen effekt til nå. Kunne kanskje vært bedre å ha hatt sex feks annen hver dag planlagt ut fra eggløsning. Men hvor starter man for å komme inn i dette? Vil eggløsningsdagen i syklusen ofte være regelmessig slik at man kan planlegge bedre neste syklus etter å ha funnet ut av dette? 

Anonymkode: d35a9...e33

Skrevet

Jeg tester på morgenen,  eller dvs. mellom 06 og 12. :)

Skrevet

Det er anbefalt å teste tidlig ettermiddag. Det er da de fleste har sterkest konsentrasjon av hormoner. 

Jeg testet som regel når jeg kom hjem fra jobb i 15-tiden. Noen ganger testet jeg to ganger om dagen, da morgen og ettermiddag. 

Anonymkode: fbc33...766

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar dere da flere tester den uken når dere potensielt kan ha eggløsning? Blir det ikke veldig dyrt? Til nå har jeg bare hatt sex hver dag i det fertile vinduet i appen flo, men ingen effekt til nå. Kunne kanskje vært bedre å ha hatt sex feks annen hver dag planlagt ut fra eggløsning. Men hvor starter man for å komme inn i dette? Vil eggløsningsdagen i syklusen ofte være regelmessig slik at man kan planlegge bedre neste syklus etter å ha funnet ut av dette? 

Kjøp strimmeltester fra billige-tester.no e.l. 

Det er helt vanlig å teste flere dager, det er også anbefalt om du skal teste. Det er lite vits ellers. Tester du, og får negativ test, så har den testen sagt deg fint lite. Det normale er at man begynner å teste på ca syklusdag 10, avhengig av når man forventer el. Så fortsetter man å teste en gang daglig til man får positiv test. 

Appene tar ofte veldig feil. Min var helt på bærtur. 

Eggløsningen er som oftest regelmessig, ja. Men den kan også være på bærtur - jeg fant ut at min hadde endret seg plutselig, fra å være ca dag 14, til å være rundt dag 20.. 

Anonymkode: fbc33...766

Skrevet

Vil absolutt anbefale at du kjøper strimmel-tester, sist viste min eggløsning seg å komme tre dager etter Flo sin beregning - og da ville vi til vanlig sagt oss ferdige med å prøve.

Og jeg tester morgenurinen, har sett noen påpeke at man da får svar på urin fra dagen før, men man har jo uansett et døgn+ til å take action. 

Skrevet

Kjøper strimmel-tester i 10pack på Meny fra Make Sure. God erfaring med de. Koster 120 for en pakke. Selv tester jeg en gang mellom 16-20 og sørger for at det da har gått minst 3 timer siden sist jeg var på do. Når den blir mørkere har det hendt jeg har supplert med en ekstra test på dagen for å finne peaken. 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tatt eggløsningstester tidligere, har bare brukt Flo. Har hatt samleie minimum annenhver dag, siden det ikke har klaffet enda så har jeg bestilt tester og kommer til å teste hver dag. Fryktelig lei negative tester og uregelmessig mens 😔 får kjøpt pakker med mange tester ganske rimelig😊

Skrevet

En periode testet jeg morgen og kveld i perioden testen var veldig sterk positiv. Ellers testet jeg kun morgen

Skrevet

Stort sett morgon, rett før eg skal på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...