AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Har vært samboer nå med min i 9år. Han fikk ny jobb for 4år siden og dannet seg nye kvinnelige og mannlige kollega, naturligvis. Han byttet til en annen jobb nylig, men vil fortsette å feste med sine gamle kollega utenom jobbfest. Jeg syntes det er mye nok med sommerfest med jobb, høstfest, julebord osv. Så ble han invitert hjem til sin kvinnelige eks kollega, en privatfest de har pratet seg imellom . Jeg fikk ikveld høre at de ville fortsette med dette. Jeg ble irritert og spør han om ikke jeg også kan få bli med. Han sier nei, fordi ingen av de andre skal ha med partneren. Altså, hvor går grensen? Jeg orker ikke en mann som skal ut mye fremover og være med på privat fester. Føler meg verken trygg på dette eller noe. Føler meg nesten sviket. Jeg drar aldri på hjemmefest med gutter/guttevenner. Hva syntes dere? Er jeg alt for streng? Han er noen år eldre enn meg. Kvinne30. Anonymkode: 5685f...2a8 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Såklart du kan være med Anonymkode: adfa4...9fa 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Skjønner godt at du blir såret når du ikke får være med .. det lukter det litt svidd av synes jeg .. Anonymkode: 41410...efb 17
AnonymBrukern Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Synes ikke du er for streng. Hadde reagert på samme måte om ikke strengere 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Hva er grunnen til at ingen skal ha med partneren sin? Høres rart ut Anonymkode: 0cd01...c74 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Såklart du kan være med Anonymkode: adfa4...9fa Han sier at jeg ikke kan. Kjenner jeg blir forbannet. Ikke ofte jeg blir sint, men inveld kom det ut gloser som resulterte i at han nå la seg. Hvorfor kan ikke jeg være delaktig i privat fest? Det er én ting å dra ut med kompiser, men her er det med flere damer. Kunne ønske han kunne få seg en bit i realiteten og forestått meg. 😟 Anonymkode: 5685f...2a8 11
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 Altså, han og kollegene skal ha en fest, uten partnere, og du vil være med? Anonymkode: 0cd88...6c2 23
SoWhat? Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 Du må ikke finne deg i dette. Mange fester uten deg syns jeg. Ikke ok. Og privatfest med noen som ikke er kollegaer lenger, og du ikke kan bli med? Der må du sette ned foten. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså, han og kollegene skal ha en fest, uten partnere, og du vil være med? Anonymkode: 0cd88...6c2 Ekskollegene. Anonymkode: adfa4...9fa 15
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Skrevet 29. september 2020 Når jeg hører ordet "kvinnfolk", ser jeg for meg en singel mann på 58 med en ølflaske i hånden som jamrer over alle disse fæle kvinnfolka som ikke vil ligge med ham, så mentalt sett har dette forholdet gjort deg langt eldre enn 30. Anonymkode: a2869...dc0 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #12 Skrevet 29. september 2020 Med mindre de ønsker å snakke jobb hele kvelden, så høres dette veldig lite inkluderende ut! Anonymkode: 87203...770 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #13 Skrevet 29. september 2020 Han mente jeg var oversjalu og gikk å la seg. Håper jeg ei gang kan få ærligheten frem, hvis noe galt skal skje her. Han skal på fest om 3 uker - hjem til sin kvinnelige eks kollega. Jeg får bare la han dra og håpe at noe kommer frem og så. Jeg kan ikke gjøre noe annet. Fremover vil jeg si nei, så lenge jeg ikke får bli med. Anonymkode: 5685f...2a8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Skrevet 29. september 2020 Synest det er helt greit å reise på fest med kjentsfolk av begge kjønn alene, men hadde nok spurt med kjæresten her og der. Jeg vil ikke alltid måtte ha en kjæreste der da jeg trenger tid for meg selv med venner, men det er også viktig for meg at en type kjent og kommer overens med omgangskretsen min. Anonymkode: 7245c...12d 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #15 Skrevet 29. september 2020 5 minutter siden, SoWhat? skrev: Du må ikke finne deg i dette. Mange fester uten deg syns jeg. Ikke ok. Og privatfest med noen som ikke er kollegaer lenger, og du ikke kan bli med? Der må du sette ned foten. Han mente på at han måtte kunne holde kontakten med de. Hun ene er veldig gira på å holde "den gamle gjengen" fra jobb oppe. Og inviterer fortsatt videre. Nå har jo han sluttet å jobbe med de, men kontakten vil de tydeligvis holde. Han bør vise hva han vil her i livet. Jeg orker ikke en mann som stsdig skal ut. For meg er det mye nok om det er 3mnd opphold, forså fest igjen. Jeg vil også!!😞 Vil liksom bare hyle ut, dette ee min mann! 🙈🙈 tror dere forstår meg. Anonymkode: 5685f...2a8 3
Morten1 Skrevet 29. september 2020 #16 Skrevet 29. september 2020 Hvis dette er en gjeng som har avtalt seg imellom at det er de som skal feste sammen uten partnere så blir det litt rart om en plutselig tar med seg en partner. Har de fest annen hver uke? 12
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Skrevet 29. september 2020 Når jeg fester med kollegene mine har vi aldri med partnere. Det hadde ikke blitt like morsomt, fordi vi har mye interne spøker ol. Men det kommer an på hvor ofte kjæresten din fester med disse folkene, er det flere ganger i måneden, eller bare av og til? Anonymkode: 9e895...41c 20
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 Er det bare kvinnelige kollegaer? Anonymkode: 9f8ab...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han mente på at han måtte kunne holde kontakten med de. Hun ene er veldig gira på å holde "den gamle gjengen" fra jobb oppe. Og inviterer fortsatt videre. Nå har jo han sluttet å jobbe med de, men kontakten vil de tydeligvis holde. Han bør vise hva han vil her i livet. Jeg orker ikke en mann som stsdig skal ut. For meg er det mye nok om det er 3mnd opphold, forså fest igjen. Jeg vil også!!😞 Vil liksom bare hyle ut, dette ee min mann! 🙈🙈 tror dere forstår meg. Anonymkode: 5685f...2a8 Nå er du urimelig om han ikke er ute og fester hver eneste helg. Han har full rett til å beholde venner og kjente selv om han ikke jobber med de lengre og er i et forhold med deg. Du får reise på fest med noen andre og få orden på den egen usikkerheten din. Anonymkode: 7245c...12d 25
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg fester med kollegene mine har vi aldri med partnere. Det hadde ikke blitt like morsomt, fordi vi har mye interne spøker ol. Men det kommer an på hvor ofte kjæresten din fester med disse folkene, er det flere ganger i måneden, eller bare av og til? Anonymkode: 9e895...41c De er jo ikke kollegaer?! Anonymkode: 0cd01...c74 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå