AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har tatt botox i kråketærne for 1 dag siden. Alt føles fin og ser ingen tegn til irritasjon. Men kan føle bittelitt leamus i det ene øyet. Men bare litt. Er dette normalt? Hva andre følelser i huden kan jeg forvente meg de neste dagene? stramhet? prikking? Noen med erfaring? Anonymkode: 859b8...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg tar Botox i sinnarynken og overleppen, så ikke helt det samme. Uansett, det jeg opplever er at huden blir nummen i og rundt stikkstedet i det botoxen "fester seg". Føles ut som tannlegebedøvelse. Denne følelsen forsvinner etter noen dager hos meg. Jeg ville kontaktet behandler hvis jeg var deg om det er noe du lurer på i forhold til leamus. Anonymkode: 41e01...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg tar botox i kråketærne ved øynene, men pleier ikke kjenne noe spesielt, verken lemus, stramming, prikking eller nummenhet. Jeg hadde ringt og spurt, men det er mulig det bare er en muskel som overtar på en måte fordi andre igjen har blitt roet ned av botoxen, så den kanskje bare har blitt litt forbigående overaktiv ? Anonymkode: f3e08...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmokeyEye Skrevet 30. september 2020 #4 Del Skrevet 30. september 2020 Aner ikke, men mulig det er forbigående siden du har overanstrengt øyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Del Skrevet 30. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tar botox i kråketærne ved øynene, men pleier ikke kjenne noe spesielt, verken lemus, stramming, prikking eller nummenhet. Jeg hadde ringt og spurt, men det er mulig det bare er en muskel som overtar på en måte fordi andre igjen har blitt roet ned av botoxen, så den kanskje bare har blitt litt forbigående overaktiv ? Anonymkode: f3e08...5eb Ikke meningen å kuppe tråden her, men kan jeg spørre hvor gammel du er og hvilke erfaringer du har gjort deg? Synes du resultatet ser naturlig og diskret ut? Jeg er 35 og har fremdeles glatt hud bortsett fra i øyeområdet. Kunne godt tenke meg botox, men er redd for at det skal bli litt "stivt". I tillegg er det de linjene/rynkene som går under øynene/nedover mot kinnene som plager meg mest, ikke de små rynkene som går oppover mot tinningen (sorry dårlig forklart). Er det mulig å punktbehandle så presist at man fremdeles har mimikk i øyepartiet? Ikke sikkert du vet svaret på alle disse spørsmålene eller har lyst til å svare, men jeg prøver meg likevel:) Anonymkode: 44166...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Del Skrevet 30. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å kuppe tråden her, men kan jeg spørre hvor gammel du er og hvilke erfaringer du har gjort deg? Synes du resultatet ser naturlig og diskret ut? Jeg er 35 og har fremdeles glatt hud bortsett fra i øyeområdet. Kunne godt tenke meg botox, men er redd for at det skal bli litt "stivt". I tillegg er det de linjene/rynkene som går under øynene/nedover mot kinnene som plager meg mest, ikke de små rynkene som går oppover mot tinningen (sorry dårlig forklart). Er det mulig å punktbehandle så presist at man fremdeles har mimikk i øyepartiet? Ikke sikkert du vet svaret på alle disse spørsmålene eller har lyst til å svare, men jeg prøver meg likevel:) Anonymkode: 44166...986 Jeg er 50 og har brukt botox rundt øynene litt over ett år, jeg har også bare linjer rundt øynene. Ja det ser naturlig ut, ikke som disse hollywood-damene folk ofte tenker på i forbindelse med botox. Mimikken blir ikke lammet, du blir bare litt glattere. De er veldig nøye med hvor de setter botoxen og ikke i for store mengder. Gå til en anerkjent klinikk og sjekk referanser, så du er sikker på best mulig resultat. Lykke til Anonymkode: f3e08...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Del Skrevet 30. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 50 og har brukt botox rundt øynene litt over ett år, jeg har også bare linjer rundt øynene. Ja det ser naturlig ut, ikke som disse hollywood-damene folk ofte tenker på i forbindelse med botox. Mimikken blir ikke lammet, du blir bare litt glattere. De er veldig nøye med hvor de setter botoxen og ikke i for store mengder. Gå til en anerkjent klinikk og sjekk referanser, så du er sikker på best mulig resultat. Lykke til Anonymkode: f3e08...5eb Tusen takk for svar😊 Anonymkode: 44166...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå