Gå til innhold

Starter nytt politisk parti - Sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patetisk parti. Er ikke dette bare MDG/venstre/SV/KrF/osv bare med nytt navn?

Det vi derimot trenger er et ordentlig nasjonalkonservativt parti som samtidig vil ha rettferdig fordeling for landets egen befolkning og ta seg av egne innbyggere. Og helst ikke kristent eller at det engasjerer seg så fryktelig i Israel/Palestina.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hlidskjalf skrev (1 time siden):

Patetisk parti. Er ikke dette bare MDG/venstre/SV/KrF/osv bare med nytt navn?

Det vi derimot trenger er et ordentlig nasjonalkonservativt parti som samtidig vil ha rettferdig fordeling for landets egen befolkning og ta seg av egne innbyggere. Og helst ikke kristent eller at det engasjerer seg så fryktelig i Israel/Palestina.

Nasjonalkonservativt parti er det siste vi trenger. Vi ser hvordan landene hvor ytre høyrepartier styrer har vært skadelidende under pandemien. Nei takk!

Endret av Visum
  • Liker 1
Skrevet

Sentrum er en vits. De forsvinner vel snart når de ikke får noen særlige stemmer ...

• Liker 1
Skrevet
Agnesjenta skrev (På 5.10.2020 den 19.17):

Ja jeg forstår jo at du er globalist...

Er du nordmann? Så nobelt av deg da å være villig til å ofre velstanden og friheten vi har her i Norge på globaliseringens alter. 

Jeg er ikke enig og håper flere innser hva som er på spill og stemmer riktig fremover. Ikke at jeg har funnet det partiet ennå, men må vel bli SP.

Det er ikke veldig givende å debattere med folk som kommer med den typen argumenter som at man har lyst til å ofre norsk velstand.. Kan ikke forstå at SP er et godt valg heller, de har vel aldri tenkt en ny tanke. «Gjør som vi alltid har gjort, reverser alle endringer osv.» Jeg håper i alle fall på noen litt mer nytenkende folk bak roret de neste fire årene.

Skrevet
Rosa Dartle skrev (10 timer siden):

Det er ikke veldig givende å debattere med folk som kommer med den typen argumenter som at man har lyst til å ofre norsk velstand.. Kan ikke forstå at SP er et godt valg heller, de har vel aldri tenkt en ny tanke. «Gjør som vi alltid har gjort, reverser alle endringer osv.» Jeg håper i alle fall på noen litt mer nytenkende folk bak roret de neste fire årene.

Vel vi har jo fått det bedre og bedre her i Norge med måten landet har blitt drevet på da. Blandingsøkonomi og sosialdemokrati. I hvor mange andre land har innbyggerne (hatt) det så bra og hvorfor skal man endre det?

Jeg syns det er viktig med levende bygdesamfunn, tillit, moral, dugnad, integritet, lite kriminalitet, et homogent samfunn med lite forskjeller mellom fattig og rik, fordi jeg mener at dette er med og skaper et slikt samfunn. Ved for mye innvandring og globalisering feks, skaper man et klassedelt samfunn med større forskjeller og mer kriminalitet. Stikkord: narkotiske stoffer, sosial dumping, mafia, korrupsjon, islam. Lavere lønninger for konkurranseutsatte yrker, mindre jobbsikkerhet, midlertidige stillinger, får ikke boliglån, tør ikke få barn. Mindre tillit i befolkningen, mer kriminalitet, man kan ikke lenger la vær å låse døra. Alt dette har skjedd og skjer, jeg har vokst opp med disse endringene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...