AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei Om dette er spontan abort så visste jeg ikke at jeg var gravid, hadde en liten mistanke men tenker ikke så mye på det fordi jeg går på p piller. Jeg er midt i en aktiv p pille periode, altså ikke sukkerpiller og begynte på fredag å blø litt, dette har bare blitt mer og mer, men ikke nokk til å fylle et bind om natten. Idag hadde jeg mest blødninger, (typ. fylte to store tamponger), da jeg tok ut den ene istad kom det ut noe som lignet en lang bit hud med en tykk blodåre ellernoe, vet ikke hvordan jeg skal forklare, har bilde men vet ikke om det er imot retningslinjene. Har hadd utrolig mye menssmerter de siste dagene. Er det noe jeg burde gjøre, eller kan jeg bare la det være? Føler meg litt rar i denne situasjonen i og med at jeg ikke helt vet om det bare er en veldig stor blodklott eller om jeg muligens var gravid... Anonymkode: f67a4...883
Mammamiaa Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Kan bare være en koagel, det er isåfall helt normalt. 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Testet fra livmorveggen kanskje? Hvis du MÅ vite sikkert så ta en test, den vil fremdeles være positivt om du har haren sa Anonymkode: a6a58...741 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Testet fra livmorveggen kanskje? Hvis du MÅ vite sikkert så ta en test, den vil fremdeles være positivt om du har haren sa Anonymkode: a6a58...741 Rester skulle det stå.... Anonymkode: a6a58...741 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå