AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei! Jeg og partneren min (gift) er veldig uenige i hvor vi skal bo..i dag bor vi en by som jeg ønsker å bo i, men han vil «hjem» til sin egen by. Dette ønsker ikke jeg pga en del grunner (problemer som har skjedd i den andre byen - der jeg har blitt behandlet dårlig av folk han kjenner)..blant annet fordi jeg ikke har fått noe jobb der, og nettopp klart å få fast jobb her etter mange år. Partneren min tar opp saken ofte og jeg føler dette spiser opp my av energien min. Jeg er rimelig lei av at det blir tatt opp såmange ganger. Føler ikke forholdet blir så bra pga det. Noen opplevd det samme? Hva er lurt å gjøre? Vi har ikke barn! Hjelp meg..Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 44bba...efd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Bo der du bor. Vil han flytte "hjem", så får han gjøre det uten deg. Du skal ikke måtte bo et sted du mistrives sterkt! Ikke han heller. Anonymkode: 1a246...c8b 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Du sier at nei, jeg vil ikke flytte. Det er her vi bor, her trives jeg og har jobb. Hvis DU vil flytte, er det ditt valg. Men jeg blir ikke med, fordi jeg mistrives i din by.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bo der du bor. Vil han flytte "hjem", så får han gjøre det uten deg. Du skal ikke måtte bo et sted du mistrives sterkt! Ikke han heller. Anonymkode: 1a246...c8b Jeg vet at jeg kommer til å mistrives sterkt der! Jeg har prøvd å fortelle han at han kan flytte selv, men han ønsker ikke å dra uten meg...jeg vil heller ikke at han skal fortsette å bo her, når han sier at han ikke trives. Vil jo hans beste, men samtidig ønsker jeg IKKE å flytte bort med han. Han blir irritert når jeg sier «du kan få lov til å flytte alene uten meg», for han ønsker ikke at det skal bli slutt!😔 Anonymkode: 44bba...efd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 5 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Du sier at nei, jeg vil ikke flytte. Det er her vi bor, her trives jeg og har jobb. Hvis DU vil flytte, er det ditt valg. Men jeg blir ikke med, fordi jeg mistrives i din by. Jeg har prøvd å forklare han det..har sagt at jeg har jobbet hardt i mange år for å få fast jobb, som jeg endelig har fått..jeg har fortalt at han kan få lov til å dra tilbake alene, men han ønsker ikke å dra uten meg. Han blir da irritert pga han ønsker ikke at det skal bli slutt. Jeg synes det er så slitsomt..jeg er jo veldig glad i han, men siste måned har han tatt opp samme tema kanskje 5-9 ganger..tenker på det daglig.. Anonymkode: 44bba...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå