Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt kjent med en fantastisk flott mann og vi har det utrolig flott sammen. Han er under LAR og bærer preg av det. Jeg er oppriktig glad i han. Han har ikke fått truffet min sønn, men snakket med han på Skype. Føler meg forhåndsdømt av samfunnet og merker folk glor når vi er ute sammen. Hva skal jeg gjøre? Noen med erfaring, råd som har vært i liknende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfeldige på gaten vet ikke at han er LAR bruker, så mye sitter nok i ditt eget hode. 

Anonymkode: 9b0a5...d5d

• Liker 13
Skrevet

Det sitter nok mer oppi ditt hode. Folk er mest opptatt av seg selv, og legger ikke så mye merke til ting. 

Anonymkode: a85eb...c9c

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tilfeldige på gaten vet ikke at han er LAR bruker, så mye sitter nok i ditt eget hode. 

Anonymkode: 9b0a5...d5d

Det er helt sant,😊 men som jeg skrev han bærer preg av tidligere missbruk, tenker på andre foreldre på skolen til ungen og så kalt venner, hva de mener og vet hvor dømmende folk er.  Redd det kan gå ut over min sønn

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det sitter nok mer oppi ditt hode. Folk er mest opptatt av seg selv, og legger ikke så mye merke til ting. 

Anonymkode: a85eb...c9c

Sant så sant

Skrevet

Vær stolt av kjæresten din. LAR er et tøft løp, han ønsker virkelig å bli rusfri. Å kvitte seg med narkotika viser en styrke og en vilje absolutt ingen utenforstående kan i det hele tatt se for seg. Så at andre dømmer hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg hadde virkelig vært superstolt over å ha møtt en så sterk mann! 

Anonymkode: 57507...dc9

• Liker 8
Skrevet

Hvor lenge har han vært i LAR?

Anonymkode: 8fbb8...0cf

• Liker 3
Skrevet

Hva med å gi faen i hva andre måtte mene? Du er sammen med en super mann, og du bekymrer deg over hva samfunnet mener om det?

Anonymkode: 91bdf...d84

Skrevet

Hvordan kom dere i kontakt egentlig? Litt skummelt om han plutselig får dårlige perioder igjen da... Har han vært LAR-bruker lenge? Nedtrappingsplan? Snart i mål?

Anonymkode: 248de...59e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær stolt av kjæresten din. LAR er et tøft løp, han ønsker virkelig å bli rusfri. Å kvitte seg med narkotika viser en styrke og en vilje absolutt ingen utenforstående kan i det hele tatt se for seg. Så at andre dømmer hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg hadde virkelig vært superstolt over å ha møtt en så sterk mann! 

Det jeg å mener❤, er så stolt av han. 

Skrevet

Det går sikkert bedre enn du tror. Men hvis det går utover din sønn, så får du vurdere å avslutte det. Vanskelig å spå framtiden på akkurat det. Men vær varsom. Hva hadde du følt i din kjærestes sko hvis han skammet seg over deg. 

Skrevet

Med søsken som er narkoman, og som har vært under lar så ville jeg aldri tatt sjangsen på å involvert meg hvis jeg hadde barn. 

Anonymkode: dd18b...5c4

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan kom dere i kontakt egentlig? Litt skummelt om han plutselig får dårlige perioder igjen da... Har han vært LAR-bruker lenge? Nedtrappingsplan? Snart i mål?

Anonymkode: 248de...59e

Møtes i nabolaget, hilste lenge før vi begynte å prate å før vi møtes. Ja han har vært under LAR lenge og jobbe ned nedtrapping, ikke i mål nei, må ta det rolig og forsiktig 

Skrevet

Ville satt sønnen din sitt behov foran ditt eget i dette tilfelle. Aldri bra for barn å omgås rusmisbrukere(Også de i LAR). 

Anonymkode: 53c5d...857

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, SmithID skrev:

Det går sikkert bedre enn du tror. Men hvis det går utover din sønn, så får du vurdere å avslutte det. Vanskelig å spå framtiden på akkurat det. Men vær varsom. Hva hadde du følt i din kjærestes sko hvis han skammet seg over deg. 

Ja er varsom og min sønn kommer først uansett. Ja du har et poeng der om om han skammer seg om meg, takk du fikk opp øynene mine

Skrevet

Når du har ansvar for barn så kan du ikke tillate deg dette.

Anonymkode: e5039...798

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, My06 skrev:

Møtes i nabolaget, hilste lenge før vi begynte å prate å før vi møtes. Ja han har vært under LAR lenge og jobbe ned nedtrapping, ikke i mål nei, må ta det rolig og forsiktig 

Uhm. Under LAR er man også per definisjon narkoman, så det er helt spinnvilt å involvere seg med ham når du har ansvar for et barn!!

Anonymkode: c1bf0...572

• Liker 17
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg❤

Skrevet

Uhm. Under LAR er man også per definisjon narkoman, så det er helt spinnvilt å involvere seg med ham når du har ansvar for et barn!!

Anonymkode: c1bf0...572

Jeg var ikke ute etter dømmende komentarer eller meninger om LAR bruker som er like mye menneske som DEG og meg. Vi Vet ikke hvilket helvete de har gått igjennom 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, My06 skrev:

Jeg var ikke ute etter dømmende komentarer eller meninger om LAR bruker som er like mye menneske som DEG og meg. Vi Vet ikke hvilket helvete de har gått igjennom 

Det handler ikke om han og hva han eventuelt har gått igjennom. Det handler om din sønn.

Anonymkode: e5039...798

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...