AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei! Jeg og partneren (gift) min er veldig uenige i hvor vi skal bo..i dag bor vi en by som jeg ønsker å bo i, men han vil «hjem» til sin egen by. Dette ønsker ikke jeg pga en del grunner..blant annet fordi jeg ikke har fått noe jobb der, og nettopp klart å få fast jobb her etter mange år. Partneren min tar opp saken ofte og jeg føler dette spiser opp my av energien min. Jeg er rimelig lei av at det blir tatt opp så mange ganger. Føler ikke forholdet blir så bra pga det. Noen opplevd det samme? Hva er lurt å gjøre? Vi har ikke barn! Anonymkode: 5bcc2...4aa
Candiru Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Dette er vel viktig for ham, han trives vel ikke der dere bor nå og det er vel grunnen til at han tar det opp ofte. Det spiser sikkert opp mye av hans energi også, å ikke ha det bra. Det er forståelig at forholdet blir vanskelig når dere ikke kommer til enighet. Kanskje dere kan bo hver for dere en periode, til dere finner ut av hva dere skal gjøre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå