AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Helt ærlig så blir jeg sliten av meg selv. Jeg skulle ønske jeg var en annen. Jeg har så mye begrensende tanker at det er helt dustete. Jeg er 27 år, har hele tiden gjort det neste «riktige» på stigen. Videregående, høyskole, jobb. En bachelor jeg ikke trivdes med. En jobb jeg ikke trives i. En bransje jeg ikke trives i. Kun fordi det var «lurt og riktig». Så nå sitter jeg her. Har søkt en milliard jobber men får ingen napp. Er sikkert ikke spesiell nok. Får lyst å si opp jobben, bli yogalærer, fysioterapaut, mentaltrener, ernæringsfysiolog, toppidrettsutøver eller ett eller annet spennende. Men hver gang jeg får en liten tanke om at jeg kan bli noe annet, prøve noe nytt så kommer tankene «du er ikke smart nok, du er ikke sprek nok, du er ikke spennende nok» og jeg blir en pingle og vurderer å få meg en kjedelig kontorjobb resten av livet og si meg fornøyd med det. Men er det sånn det er meningen man skal ha det? Jeg blir deprimert av meg selv og at jeg er så pinglete. Anonymkode: c9f37...0bd
Meg.no Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Hva som er meningen med ditt liv, er det jo kun du som kan definere. Men du beskriver deg selv som veldig fornuftstyrt. Kanskje ville du føle livets innhold gav mer mening, om du tok hjertet ditt med inn i valg og avgjørelser. Ikke lot fornuften styre det hele. Ha troen på deg selv og gå for det du brenner for. Du er direktøren i ditt liv!:)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Takk for svar! Er det noen som har tatt steget bort fra typiske «gode jobber» og fulgt hjertet sitt og det har gått fint? Anonymkode: c9f37...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå