Gå til innhold

Verpesjuken forsvant etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et forhold og var helt ekstremt verpesjuk. Hadde så lyst å bli gravid at det verket og gjorde vondt i hver celle av hele kroppen. Lengtet og lengtet, vi planla til og med dato for å starte prøving. Tenkte på barn 24/7.

Så tok forholdet slutt, og ønsket om barn forsvant som dugg for solen. Det vil si, jeg ønsker fortsatt å få barn en dag. Men stresser ikke lengre, og tenker at det går fint å vente mange år til. Nyter livet mer nå.

Hva skjedde? Normalt?

Anonymkode: 85010...9da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme for meg i et tidligere forhold.

Var forlovet, så på hus og hadde satt dato for prøving. Jeg tror jeg alltid følte jeg manglet noe i forholdet, så ønske om ha en ble sterkere pga av det. 

Er i et bra forhold nå, mangler ingenting og ønske om barn er ikke så sterkt, men vi begge vil ha barn når vi føler vi er ordentlig klar for det (hus på plass osv).

Anonymkode: 14d7f...224

Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Vi hadde riktignok begynt å prøve da det ble slutt, så ikke bare mistet jeg kjæresten min men jeg mistet det barnet jeg nå holdt på å lage. Jeg har ny kjæreste nå, og føler at jeg må ha lyst på barn fordi alder og alt det der.. Men det ønsket er helt ærlig ikke der, det er mer at jeg føler at jeg må henge i å få barn før det er for seint og jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det. Det føles kanskje som om eksen er han jeg skulle ha barn med, og at det ikke er meningen at det skal bli med en annen..

Anonymkode: 61172...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...