AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har etter mye research falt på kjøpet av et Cybex m fix solution bilsete til fireåringen. Jeg har aldri vært tilhenger av å betale mer enn jeg må for et produkt så bestillingen ble gjennomført via pinkorblue nettside. Etter at mannen min monterte setet legger jeg merke til at det ser annerledes ut enn på nettsidene til cybex. Det er logoen og fargenyanse som skiller seg ut. Det ser ut til at dette setet jeg har kjøpt muligens er et 2018 sete. Er det riktig at nettsider eller butikker for den saks skyld ikke oppgir årsmodell på setet? Jeg skal ikke sammenligne med biler her, men tenker jo at årsmodell er relevant🤔 vil dette for øvrig være problematisk i forbindelse med levetiden på setet? Anonymkode: 67c75...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Del Skrevet 29. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har etter mye research falt på kjøpet av et Cybex m fix solution bilsete til fireåringen. Jeg har aldri vært tilhenger av å betale mer enn jeg må for et produkt så bestillingen ble gjennomført via pinkorblue nettside. Etter at mannen min monterte setet legger jeg merke til at det ser annerledes ut enn på nettsidene til cybex. Det er logoen og fargenyanse som skiller seg ut. Det ser ut til at dette setet jeg har kjøpt muligens er et 2018 sete. Er det riktig at nettsider eller butikker for den saks skyld ikke oppgir årsmodell på setet? Jeg skal ikke sammenligne med biler her, men tenker jo at årsmodell er relevant🤔 vil dette for øvrig være problematisk i forbindelse med levetiden på setet? Anonymkode: 67c75...63d Levetiden er ihvertfall fra den blir tatt i bruk, ikke fra produksjon 😊 Anonymkode: 43a17...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Switch Skrevet 29. september 2020 #3 Del Skrevet 29. september 2020 Har sluttet å bestille fra pinkorblue. Får aldri det jeg bestiller, så tror neppe dere har fått det setet som dere egentlig skulle ha. Sist bestilte jeg Emmaljunga stelleveske, men fikk Emmaljunga stormtrekk.. Fargen var riktig da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Del Skrevet 30. september 2020 10 timer siden, Switch skrev: Har sluttet å bestille fra pinkorblue. Får aldri det jeg bestiller, så tror neppe dere har fått det setet som dere egentlig skulle ha. Sist bestilte jeg Emmaljunga stelleveske, men fikk Emmaljunga stormtrekk.. Fargen var riktig da😂 Herlighet, er det sant?! Så utrolig kjedelig. Jeg har bestilt der en gang tidligere også. Da fikk jeg det jeg bestilte. Setet jeg fikk har logoen plassert et annet sted. Som et rundt trykk, mens på nyere seter står det heller cybex i full tekst🤔 Anonymkode: 67c75...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Switch Skrevet 30. september 2020 #5 Del Skrevet 30. september 2020 Hah, jaa, var og er kjedelig. Har vært flere ganger jeg skulle ha hatt noe jeg ikke har funnet andre steder enn der, men gidder ikke lenger å ta sjansen😅 Ville kanskje tatt kontakt og spurt? Er jo veldig kjedelig om man ikke får det man forventer når man bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Del Skrevet 30. september 2020 Aldri hatt noe problem med de, har maxi cosi bilseter derifra bla. Veldig god kundeservice så hør med de? Anonymkode: c4fc0...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå