Gå til innhold

Bukser å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hsr en gutt på 5 år som jeg sliter med å finne bra bukser til. Han vil helst ha de løse og ledige, men det kan ikke bli for løst heller. Da glir den jo bare ned så rompa synes. De buksene det skjer på knytes igjen med hyssingen som han da får problemer med å ta ned buksene når han skal tisse. Han kan også ha litt problemer med bukser med knapper og glidelås, han har en tendens til å vente litt for lenge med å gå og tisse også haster det veldig, da er det greit at buksen er lett å få av seg. Trykkknapper kan funke greit. 

Jens blir for lite bevegelig, samme med chinos, oggebukse synes jeg ikke man skal gå med til daglig uansett om man er barn eller voksen, det blir veldig daffete. Har prøvd endel sånne cargo bukser, men de er ofte så vide øverst at de må knytes for å ikke falle av han, dermed får han problemer når han skal på do.. 🤔

Tips?😊

Anonymkode: bc37e...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggerjeans?

Mange av disse har regulerbar strikk i midjen. Samtidig er de myke og elastiske.

Sjekk Kappahl, Lindex, Name it, HM for å nevne noen. Jeg har hvertfall funnet greie bukser i disse butikkene

Anonymkode: fd735...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...