Gå til innhold

Fortsatt kåt etter orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte når jeg fingrer meg selv så blir jeg ikke kvitt kåtheten etter orgasme. Kåtheten forsvinner rett etter men kommer tilbake etter en time eller to, noen her som vet hvorfor? Er det unormalt? Jente 20. 

Anonymkode: fc851...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske normalt vil jeg si 

Anonymkode: e03c6...4be

Skrevet

Hvorfor kåt? Fordi det er helt normalt!

Anonymkode: 2c40c...7f9

Skrevet

Det er da helt vanlig 

Anonymkode: e9804...4a4

Skrevet

For meg er det bare orgasmer ved sex som roer ned kåtheten. Å gi seg selv orgasmer er enkelt, men for min del blir jeg ikke tilfredsstilt på samme fantastiske måte som under sex, hverken fysisk eller mentalt. Har du hatt sex før, eller har du noen du kan ha sex med? Det er mitt beste tips.

Anonymkode: 54b4f...7db

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det bare orgasmer ved sex som roer ned kåtheten. Å gi seg selv orgasmer er enkelt, men for min del blir jeg ikke tilfredsstilt på samme fantastiske måte som under sex, hverken fysisk eller mentalt. Har du hatt sex før, eller har du noen du kan ha sex med? Det er mitt beste tips.

Anonymkode: 54b4f...7db

Jeg har vært i to langvarige forhold og hatt en sex venn. Jeg liker ikke å ligge rundt eller å ha one night stands som mange av mine veninner gjør. Jeg avsluttet sex vennskapet med min pulevenn da han fikk følelser for meg. Har ingen ny i sikte, så da må man gjøre jobben selv 😂 Ts

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig ofte når jeg fingrer meg selv så blir jeg ikke kvitt kåtheten etter orgasme. Kåtheten forsvinner rett etter men kommer tilbake etter en time eller to, noen her som vet hvorfor? Er det unormalt? Jente 20. 

Jo oftere du onanerer jo oftere blir man kåt, sånn er det vel for de fleste.. Men føler du sterk trang til å onanere når du blir kåt? Jeg må innrømme at det er deilig å være sprengkåt, steinhard ereksjon, hjerte som banker, kjenne pulsen i kjønnsorganet, den deilige følelsen i magen. Det gir jo også veldig vått lem, hærlig lyd, men også godt å smake på...

Det ser jo ut som du er ganske aktiv da TS, så jeg vil tippe du har god blodsirkulasjon som får klitten din erigert. Det er jo et sunnhetstegn, men det er også hjernen din som skaper ereksjon. Så hva du tenker på vet ikke jeg, men jeg har en viss aning hvis du tenker mye på det🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...