AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Hva er egentlig forskjellen på disse to? Hvilke synes dere er best? Anonymkode: a8a65...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #2 Del Skrevet 14. oktober 2020 Lurer jeg også på😄 spiser veldig lite poteter og lurte på å kjøpe meg en pose, men vet ikke hvilken jeg skal ta😁 Anonymkode: a8a65...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. oktober 2020 #3 Del Skrevet 14. oktober 2020 Strengt tatt er det vel ikke så veldig stor forskjell på disse potetsortene, men personlig foretrekker jeg Asterix fordi jeg synes de smaker mer og bedre enn Beate. Siden jeg ofte lager gryteretter, supper etc. som jeg fryser ned så er jeg også opptatt at de tåler frysing i kokt tilstand og der synes jeg Asterix kommer best ut. Her finner du for øvrig det meste som er verdt å vite om potetsorter som dyrkes i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 14. oktober 2020 #4 Del Skrevet 14. oktober 2020 Ikke spørsmålet, men jeg syntes Folva er de beste potetene. Passer til alt, kokte, i gryter, fløtegratinerte og stappe. Prøv en pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 14. oktober 2020 #5 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg foretrekker ingen av dem. Liker best Amandine poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. oktober 2020 #6 Del Skrevet 14. oktober 2020 Asterix eller Beate til klubb/komle/raspeball/kompe (kjært barn har mange navn) Mandelpotet til potetmos eller middag type steik eller lignende Rød morenepotet til ovnsstekte poteter Kokte poteter bruker jeg nesten aldri, men når jeg gjør foretrekker jeg mandel- eller morenepotet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå