BlaBla Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Er det farlig med kina mat? Har så veldig lyst på inbakt svinefile med sursøt saus? Jeg får helt angst når leser mattilsynets fy liste. Føler jeg kan ete bare vaskede grønnsaker og ting som er for varmt til å putte i munnen. Sikkert overdrivi, men jeg vil jo ikke skade barnet mitt....
søndagsengel? Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Du kan helt fint spise kinamat! Hvis den er fra en sånn "sjappe" som har dem liggende i varmeskap en hel dag ville jeg kanskje tenkt meg om, eller i hvertfall varmet den ekstra godt.
Ann Forup Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 for 20 år siden da jeg fik min først kunne vi spise hva vi ville, men passe på med at skifte kattesand hvis man havede kat man skulle bruge hansker, siden har det taget helt av ikke spis dit og ikke spis dat, jeg har igennem alle mine svanger skab nr 6 på vej spist akurrat det jeg havede lyst på og jeg har sunde og frisk unger, man skal passe på ikke at være for pylleret efter min mening, brug sund fornuft da går det så fint så, og folk i kina bliver også gravide ik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå