Gå til innhold

Når kjæresten låner penger av deg, og nekter på summen etterpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele greia blir bare ekkel. Han lånte nesten 10000 fikk tilbake 3500 i 2 omganger. Tok det opp, men han nekter. Siste pengene han ga kom han med kommentaren "ta godt vare på pengene dine"!!

Må jeg bare se det som tapt? Han har prøvd å låne etter det også, men da fikk han klart nei.

Anonymkode: b7593...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal se både forholdet og de 3000 som tapt. Du vil vel ikke være sammen med en som stjeler fra deg? Hva er fremtiden i det?

Anonymkode: 62794...e3b

• Liker 23
Skrevet

Lånte han de i kontanter, forresten? Eller ser du beløpet på kontoutskriften din?

Anonymkode: 62794...e3b

• Liker 5
Skrevet

Da er det en eks. 

Anonymkode: c8693...e3a

• Liker 10
Skrevet

Han sa det selv, ta vare på pengene dine. Det innebærer tydeligvis å ikke stole på han. Neste gang han prøver å låne kan du gjerne sitere han på det.

Skrevet

Fy søren! En sånn kjæreste hadde jeg aldri giddet.

Anonymkode: 31873...075

• Liker 6
Skrevet

...da er det på tide å finne seg en ny kjæreste.

Anonymkode: c6e5b...f28

• Liker 10
Skrevet

Så flott å ha en kjæreste som stjeler fra deg. 

Anonymkode: 49779...f93

• Liker 7
Skrevet

Du kaller han " kjæresten " 

Han er jo ikke det. Han gidder ikke en gang å skjule at han lurer deg : Ta vare på pengene dine. Fyf...

Du har ikke tenkt å fortsette dette forholdet til han? Jeg tror faktisk du kommer til å dumpe han, for du skriver ordet " ekkelt" Og det er akkurat det det er.

Finn deg en ordentlig mann. 

• Liker 4
Skrevet

Oi, autocorrect! Eks-kjæreste* var det du sikkert mente! 😊

• Liker 11
Skrevet

I det minste du vet at du IKKE skal låne ham mer penger fremover.  

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten, du liksom. Snylteren tenker jeg vi sier. Dump den idioten og aldri lån han penger igjen. 

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele greia blir bare ekkel. Han lånte nesten 10000 fikk tilbake 3500 i 2 omganger. Tok det opp, men han nekter. Siste pengene han ga kom han med kommentaren "ta godt vare på pengene dine"!!

Må jeg bare se det som tapt? Han har prøvd å låne etter det også, men da fikk han klart nei.

Anonymkode: b7593...dae

Fy, for en kommentar. Han hadde glatt blitt min X, både pga kommentaren og at han ikke betaler tilbake det han har lånt. 

Anonymkode: b509b...848

• Liker 5
Skrevet

Fra Oslo? Forbokstav A

Anonymkode: 43602...949

Skrevet

Da hadde jeg sagt at det blir ikke noe mer lån før de siste 3000 er betalt, så det er bare å la være å spørre.

Så må du jo vurdere om du vil bygge en fremtid med en mann som stjeler og er uærlig.

Anonymkode: 61ad8...204

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Kenelz skrev:

Oi, autocorrect! Eks-kjæreste* var det du sikkert mente! 😊

👍

• Liker 1
Skrevet

Så noen tipset om at man kan skrive " kan du sende de 15 000 du skylder meg?" hvor de nesten garantert går i fella og skriver tilbake " det var bare 10 000` og der har du skriftlig bevis på hva personen skylder deg. Så kan du true med anmeldelse. Vipps så har du penger 😎

• Liker 8
Skrevet

Wow, for en holdning. Han der er det bare å komme seg vekk fra. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette ville jeg selv sett på som en veldig billig lærepenge/erfaring, og definitivt verdt 3000 spænn. Det å finne ut at en kjæreste/venn ikke er noe å samle på er som regel mye "dyrere" :Nikke: 

Smil og vær glad for hver slik en du ungååår osv. 🎶 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, Prøver18 skrev:

Så noen tipset om at man kan skrive " kan du sende de 15 000 du skylder meg?" hvor de nesten garantert går i fella og skriver tilbake " det var bare 10 000` og der har du skriftlig bevis på hva personen skylder deg. Så kan du true med anmeldelse. Vipps så har du penger 😎

DETTE!

Anonymkode: e51f5...31f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...