AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Mens venninnene mine og alle andre jenter jeg møter foretrekker muskuløse menn eller større menn, så har jeg alltid hatt en greie for tynne gutter. Har vært i flere forhold tidligere, alle er høye og tynne. Alle menn jeg i hverdagen blir tiltrukket av er tynne. Enten det er på byen, på jobb, skole, trening, bryllup - you name it. Har de en fin holdning, et tynt ansikt med V-form og ikke store kjeveben så smelter jeg helt 😍 Jeg er ikke engang veldig tynn selv, helt normal slank og lav med kvinnelige former. Hvorfor har jeg denne fikseringen på tynne menn når jeg tilsynelatende er den eneste? Synes ikke jeg virker normal 😅 Anonymkode: ea397...837 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Alle har sine preferanser, er ikke mer å si. Jeg finner ikke tynne menn tiltrekkende, heller normal og ha fett. Bra alle er forskjellige 😀 Anonymkode: 4b36d...513 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Da får du jo ha mennene for deg selv da 😀 Få damer vil ha tynne menn, så der har du en stor fordel Anonymkode: 39053...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Det er vel fordi du forbinder noe positivt med tynne menn. Ikke verre enn som så. Anonymkode: 8af23...c41 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Folk er forskjellige. Jeg sliter med å tenne på menn som er for tynne eller atletiske, det må være en del kjøtt på kroppen. Men jeg har vært sammen med en mann med atletisk, slank bygning i flere år og forholdet fungerte likevel. Alt i alt er det helheten og personlighet som er viktigst, uansett.... Anonymkode: 52eb7...524 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: for tynne eller atletiske Jeg leste først «for tynne og elastiske» 😄 Anonymkode: 8af23...c41 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Jeg liker også tynne, høye menn. Helst litt senete. Anonymkode: b61f2...ed2 4
Studineline Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 Samme her, har alltid vært sånn, de må være tynne og senete. Klærne henger helt riktig når de er slanke. Synes det er noe veldig virilt ved en sterk kropp som ser ut til å være sulten på noe annet enn mat. 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Skrevet 10. mars 2024 Her også! Og sånn har det "alltid" vært. Elsket tynne og senete rockere i oppveksten Fant meg heldigvis en slank og senete mann også, selv om han er mer atletisk slank enn heroin chic Fantastiske blodårer da, mm.. Anonymkode: fd91b...c28 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #10 Skrevet 10. mars 2024 Jeg også synes tynne menn er skikkelig digg 🤩 Tynn og senete. Gjerne løpekropp-ish. OMG Anonymkode: e2e31...071 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 Noen liker magre, noen liker slanke, noen liker atletiske, noen liker muskuløse og noen liker lubne. Andre har lite preferanser når det kommer til kropp. Jeg selv foretrekker en godt muskuløs kropp, men ikke markert. Gjerne litt fett. Slanke menn finner jeg svært lite tiltrekkende. Anonymkode: f228f...b52
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 Det var min preferanse da jeg var yngre. Nå tiltrekkes jeg av mer pappa kropp om noe, men mest av alt en partner som er fornøyd med seg selv 💪 Anonymkode: 6df29...b43
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #13 Skrevet 10. mars 2024 Penisen er jo mer synlig og relativt stor i forhold til den magre kroppen. Det betyr ikke at den er større. Så en liten tynn tass, typ 55 kg, med like stor som min, på 23x18, vil nok gi en annen persepsjon enn hvordan den fremstår da jeg har 36 i BMI etter 3 tiår med seriøs bygging. Så kan en jo spørre seg om en liker en muskel plugg eller et skjellet med knokler og hult fjes. Ikke sjeldent ser en motsetninger velge hverandre. Så lenge folk har det bra får nå preferanser være det de er, preferanser. Byggern. Anonymkode: 150d3...79b
Coachshinny Skrevet 11. mars 2024 #14 Skrevet 11. mars 2024 Studineline skrev (16 timer siden): Samme her, har alltid vært sånn, de må være tynne og senete. Klærne henger helt riktig når de er slanke. Synes det er noe veldig virilt ved en sterk kropp som ser ut til å være sulten på noe annet enn mat. Herlig det med tynne gutter, sterk, viril senete kropp som er sulten på noe mer enn mat…☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #15 Skrevet 11. mars 2024 Jeg liker også best tynne menn. Hvis jeg ser for meg alle menn jeg synes er pene, er nesten alle tynne/slanke. For meg er både for mye muskler og for mye fett for mye for meg. Men jeg er også tynn selv. (For å svare på en gammel tråd) Anonymkode: d6c85...74a 1
Pingvinen Skrevet 11. mars 2024 #16 Skrevet 11. mars 2024 Jeg er selv overvektig, men faller for tynne/slanke menn. Vet det er dobbeltmoral, men synes ikke overvektige menn er attraktive. Har ikke noe imot tjukke mennesker, er tjukk selv, men blir ikke seksuelt tiltrukket av de. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #17 Skrevet 18. mars 2024 On 3/11/2024 at 9:29 AM, Pingvinen said: Jeg er selv overvektig, men faller for tynne/slanke menn. Vet det er dobbeltmoral, men synes ikke overvektige menn er attraktive. Har ikke noe imot tjukke mennesker, er tjukk selv, men blir ikke seksuelt tiltrukket av de. Det gjør ikke noe, du er kvinne 😂 Dobbeltmoralens voktere som dere går under i mitt vokabular. Anonymkode: adf02...18c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #18 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2020 den 16.59): Mens venninnene mine og alle andre jenter jeg møter foretrekker muskuløse menn eller større menn, så har jeg alltid hatt en greie for tynne gutter. Har vært i flere forhold tidligere, alle er høye og tynne. Alle menn jeg i hverdagen blir tiltrukket av er tynne. Enten det er på byen, på jobb, skole, trening, bryllup - you name it. Har de en fin holdning, et tynt ansikt med V-form og ikke store kjeveben så smelter jeg helt 😍 Jeg er ikke engang veldig tynn selv, helt normal slank og lav med kvinnelige former. Hvorfor har jeg denne fikseringen på tynne menn når jeg tilsynelatende er den eneste? Synes ikke jeg virker normal 😅 Anonymkode: ea397...837 Du er vel ikke den eneste. Har de for mye muskler, tenker jeg (fordomsfullt!) at de er litt enkle i toppen. Tynne menn minner om rockere, eller senesterke villmarksmenn, eller folk som ikke er så opptatt av det ytre. Anonymkode: 8c6f0...b04 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjør ikke noe, du er kvinne 😂 Dobbeltmoralens voktere som dere går under i mitt vokabular. Anonymkode: adf02...18c Dobbeltmoral? Hva snakker du om? Er det dobbeltmoral når overvektige menn er sammen med slanke kvinner? De stiller høyere krav til andres utseende enn eget, kanskje, men å snakke om moral blir rart. Anonymkode: 8c6f0...b04 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #20 Skrevet 18. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dobbeltmoral? Hva snakker du om? Er det dobbeltmoral når overvektige menn er sammen med slanke kvinner? De stiller høyere krav til andres utseende enn eget, kanskje, men å snakke om moral blir rart. Anonymkode: 8c6f0...b04 Leste du innleggene? Anonymkode: adf02...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå