Gå til innhold

Mann mistet jobben pga utseende, barn fikk mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville fått mareritt selv.

Noen mennesker er så dumme at jeg håper de ikke viderefører sine defekte gener.

Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)

Han der hadde jeg også blitt skremt av, hvis jeg møtte ham på gata. Noen ville kanskje trodd det var en demon om de møtte ham på et gatehjørne, en mørk kveld. Fatter ikke at folk kan gjøre sånt med kroppen sin.

Endret av Villfisker
Skrevet

I mange yrker hadde man mistet jobben om man hadde kommet seende ut slik. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.9.2020 den 18.02, Example skrev:

Håper han synes disse tatoveringene er like kule om 40 år, og at det var verdt det.

Det er ikke sikkert, men jeg håper det jeg også. Det jeg lurer på er hva han syns er så viktig at\ det må tas ved hjelp av symboler istedenfor ord?

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke jeg ville hatt noe med denne mannen å gjøre personlig heller, og det har ikke med "fordommer" å gjøre. Mannen er jo ikke født sånn, han har valgt helt selv å endre utseendet sitt til noe skummelt og ubehagelig, og jeg tenker at det er noe som er galt når man gjør det. Jeg hadde vært usikker på han rett og slett, hvem vet hvem han egentlig er og hva som får noen til å gjøre noe sånt. Det er gått for langt når man skal akseptere folk uansett hvordan de velger å uttrykke seg. Han driter jo også i andres følelser når han velger å se slik ut, eller han faktisk liker å påføre andre frykt? Ubehagelig er det uansett, jeg hadde holdt meg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...